یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
استاندار فارس

مصوبه الحاق استان فارس به خلیج فارس بعد از هماهنگی اجرایی می شود

میلاد لارستان: استاندار فارس گفت: الحاق فارس به دریا مصوبه شورای عالی امنیت ملی است که به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها با مشکلاتی روبه‌رو شده اما پس از هماهنگی کامل اجرایی می‌شود.

استاندار فارس گفت: الحاق فارس به دریا مصوبه شورای عالی امنیت ملی است که به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها با مشکلاتی روبه‌رو شده اما پس از هماهنگی کامل اجرایی می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید محمد علی افشانی در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مصوبه الحاق استان فارس به خلیج فارس مصوبه شورای امنیت ملی است و الحاق این ۵ روستا از طریق معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده اما به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها با مشکلاتی برای اجرا روبه‌رو شده که بعد از هماهنگی کامل اجرایی می‌شود.

وی عنوان کرد: این مصوبه به تصویب شورای عالی امنیت ملی و هیئت دولت رسیده و توسط معاون اول رئیس جمهور نیز ابلاغ شده است بنابراین اگر نیاز به تجدید نظر و اصلاحی دارد باید توسط خود دولت انجام شود.

بر اساس مصوبه الحاق فارس به دریا ۵ روستای هرمزگان که شامل تمبو شمالی، تمبو جنوبی، اکبری، فارسی و سروباش به دهستان حومه بخش مرکزی شهرستان لامرد فارس الحاق می‌شوند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

8 Responses to “مصوبه الحاق استان فارس به خلیج فارس بعد از هماهنگی اجرایی می شود”

  1. اکبری گفت:

    زنده باد استان لامرد

  2. محسن گفت:

    بابادست برداریددیگه

  3. میری گفت:

    هادی پژوهش جهرمی

    معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: مصوبه الحاق ۵ روستای هرمزگان به فارس هیچ تغییری نکرده است.
    سرویس استان های راستین آنلاین:در حالیکه صبح امروز شنبه پنجم تیرماه یکی از مسئولین استانداری هرمزگان اعلام کرده بود که با دستور معاون امنیتی وزیر کشور انتزاع پنج روستاي پارسيان و الحاق آن به شهرستان لامرد فعلا منتفی شده است،هادی پژوهش جهرمی ضمن تکذیب این خبر گفت:تاکنون هیچ مصوبه ای مبنی بر لغو مصوبه قبل از سوی هیات دولت صادر و ابلاغ نشده است.
    وی با بیان اینکه در خصوص عملیاتی شدن این مصوبه ،برای مردم ومسئولان فارس حفظ ورعایت منافع ملی در اولویت است افزود:به همین دلیل و با هدف فروکش کردن برخی هیجان های کاذب ایجاد شده ترجیح می دهیم با تدابیر خاص مصوبه هیات دولت را پیگیری کنیم.

    معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس تاکید کرد اين مصوبه مربوط به شوراي عالي امنيت ملي بوده و با امضاي معاون اول محترم رئيس‌جمهوري ابلاغ شده است.
    شنبه, ۰۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۲

    کد خبر نگار ۱۰۱ شناسه خبر :۱۵۶۸ ۱۲۰ کلیک ها

  4. فارس ایران گفت:

    من موندم مصوبه شورای امنیت ملی قابلیت تغییر ندارد که مدام می گویند . تو این کشور حرف ولایت مطلق فقیه رو انجام نمی دن چسبیدن به مصوبه شورای امنیت اون هم جایی که شاید یکی از اعضای آن صحاب نفع باشد یا در ارتباط با اهالی آنجا

  5. ناشناس گفت:

    اقای استاندار بی خودی خودتو خراب نکن بهیچ وجه من الوجود الحاق نمی شود اظهر نکرده بودی بهتر بود خودت را خراب کردی

  6. ناشناس گفت:

    اکبری بزک نمیر بهار میاد

  7. ناشناس گفت:

    مگه خواب ببینی اکبری

  8. ناشناس گفت:

    اصلا تصویب نمیشود مگر خون به پا شود حالا می بینی

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین