یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

مردم پارسیان تشنه تدیبر هستند/وزیرکشور چرا به مسئله الحاق ورود پیدا نمی کند؟

پایگاه خبری پارسیان خبر نوشت: مأموران انتظامی شهرستان لامرد با ورود شبانه به منزل یکی از ساکنین ۵ روستای غرب پارسیان به طور نامعلومی وی را دستگیر کردند. به گزارش…

پایگاه خبری پارسیان خبر نوشت: مأموران انتظامی شهرستان لامرد با ورود شبانه به منزل یکی از ساکنین ۵ روستای غرب پارسیان به طور نامعلومی وی را دستگیر کردند.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از  پارسیان خبر؛ الحاق ۵ روستای غرب پارسیان به یک معظلی تبدیل شده است که هر روز مسئولین ومردم هرمزگان و فارس با صدور بیانیه هایی همدیگر را تهدید می کنند.

در سفری که اخیرا استاندار هرمزگان به همراه مجمع نمایندگان هرمزگان درمجلس شورای اسلامی به ۵ روستای غرب پارسیان داشت، مردم را دعوت به آرامش کرد و از آنها خواست خیالشان از هرگونه جدایی روستاهایشان راحت باشد وهیچگونه الحاقی صورت نمی پذیرد. مردم ۵ روستای غرب پارسیان که شامل تمبوشمالی،تمبوجنوبی، سروباش، اکبری و فارسی می شوند با اعتماد به سخنان استاندار هرمزگان چند روز با خیال راحت وبه دور از هرگونه تنش به زندگیشان پرداختند که با ورود نیروهای انتظامی واطلاعاتی شهرستان لامرد به منزل ساکنین یکی از روستاها دوباره تنش و اعتراض به میان مردم بازگشت و انها را با زبان روزه در گرمای سوزان به جلوی فرمانداری پارسیان کشاند.

فرماندار پارسیان نیز با حضور در جمع تجمع کنندگان آنها را دعوت به آرامش کرد وگفت: علیه مسئولان شهرستان لامرد که در دستگیری یکی از ساکنین روستای غرب پارسیان نقش داشته اند پرونده تشکیل شده است و علیه آنها اعلام جرم کرده ایم. باید گفت که آیا وزیر کشور تدبیر و امید نمی خواهد با یک بیانیه ویک سخنرانی به این اختلافات پایان دهد،اختلافات و تنش هایی که مردم خونگرم شهرستان های لامرد وپارسیان را به جان هم انداخته است،

از چند مدت که آتش اختلافات و تنش ها در منطقه روشن شده است وزارت کشور از هرگونه ورود به مسئله الحاق ۵ روستای غرب پارسیان هرمزگان جلوگیری کرده است واین در حالی است که استاندارهای این دو استان نیز که زیرنظر مستقیم وزارت کشور هستند به جان هم افتاده اند، اگر وزارت کشورتدبیر وامید نمی تواند تدبیری در قبال مسئله ملی وحیاتی الحاق داشته باشد حداقل استاندارهای خود را از هرگونه دامن زدن به اختلافات برحذر دارد.

وزیر کشور با ورود خود به مسئله الحاق ۵ روستای غرب پارسیان اعلام کند که اگر الحاق صورت پذیرفته است چرا مسئولین پارسیان وهرمزگان اجازه ورود به مسئولین لامرد وفارس را به  روستا نمی دهند و جلوی آنها را با سنگ و جان می گیرند واگر الحاقی صورت نگرفته است پس چرا مسئولین لامرد شبانه و خودسرانه به ۵ روستا وارد می شوند و امنیت مردم این روستاها را خدشه دار می کنند وآرامش آنها را دراین ماه مبارک از بین برده اند.

آقای وزیر دیگر سکوت بس است، مردم پارسیان با قول و وعده مسئولین هرمزگان وشهرستان چند روز را با آرامش زندگی می کنند که یکباره مسئولین لامرد با یک پاتک شبانه همه نقشه های مسئولین هرمزگان را نقش بر آب می کند،  مردم روزه دار چه گناهی دارند که در این ماه مبارک نمیدانند حرف مسئولین هرمزگان راست است یا حرف مسئولین فارس، ونمی دانند که آیا جزء لامرد هستند یا پارسیان که خواسته باشند حقوق خود را از کجا پیگیری کنند.

در این دولت که مسئولان دم از تدبیر وامید می زنند انتظار می رود که مسئولان تدبیر را به کار گیرند تا اختلافات به جاهای باریک تر نکشد ودشمن نیز از این گونه اختلافات بهره برداری نکند، پس تدبیری بیندیشید که مردم تشنه هرگونه تدبیر هستند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “مردم پارسیان تشنه تدیبر هستند/وزیرکشور چرا به مسئله الحاق ورود پیدا نمی کند؟”

  1. ناشناس گفت:

    حتما دولت از اشوب خوشش می اید که دخالت نمی کند وبه ماجرای الحاق پایان نمی دهد که مردم ارام زندگی کنند وخدا کند دعوا راه نیفتد وتعدادی بی گناه کشته نشوند

  2. م گفت:

    سلام
    هرجا اسم از لامرد میاد نا خدا گاه یاد رژیم اسرائیل میافتم

  3. ناشناس گفت:

    این از مصوبات دولت قبل است بیچاره این دولت که باید تاوان تمام بی تدبیریهای دولت قبل رابدهد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین