سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21
با تجهیز سالنهای تئاتر:

مشکل هنر هفتم در لار و چند شهر فارس مرتفع میشود

شهرستان های فارس در زمینه هنر تئاتر حرف برای گفتن دارند. این طور که معلوم است از یازده سالن در حال تجهیز در فارس ۴ سالن در شیراز و ۷…

شهرستان های فارس در زمینه هنر تئاتر حرف برای گفتن دارند. این طور که معلوم است از یازده سالن در حال تجهیز در فارس ۴ سالن در شیراز و ۷ سالن در شهرستانهای استان راه اندازی می شود. معاون هنری ارشاد فارس در این باره می گوید: «کارهای مورد نیاز برای راه اندازی و تجهیز یازده سالن با همکاری مرکز هنرهای نمایشی در دست انجام است که از این سالن ها ۴ سالن مربوط به مجموعه تئاتر شهر شیراز خواهد بود و ۷ سالن دیگر در شهرستان ها راه اندازی می شود.»

به گزارش میلادلارستان و به نقل از خبرجنوب او ادامه می دهد: «بر این اساس امیدواریم که شهرستانهایی همچون لار، جهرم، فسا، کازرون و چند شهر دیگر صاحب سالنهای مجهز تئاتر شوند.»

در حالی زمینه راه اندازی این سالنها در فارس فراهم می شود که اغلب هنرمندان تئاتر فارس از کمبود فضا برای تمرین و اجرا گلایه مند بوده اند. اینک و با راه اندازی این سالن ها یکی از مشکلات اساسی هنر هفتم در فارس از میان می رود.

اما باید دید رفع این مشکل کمکی به بهبود کیفی این هنر در فارس میکند یا خیر. این طور که به نظر می رسد تئاتر فارس از نظر محتوایی هم مشکلات بسیاری دارد که شاید افزایش مطالبه مردمی به وسیله در دست بودن فضای زیرساختی مناسب بتواند هنرمندان را به تکاپو برای آفرینش و اجرای کارهایی تازه برانگیزد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین