دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

لایحه افزایش مناطق آزاد تصویب شد

میلاد لارستان: مشاور دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد اعلام کرد لایحه افزایش تعداد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هفته گذشته باردیگر در هیأت دولت مطرح و تصویب شد و قرار است برای نهایی شدن با دو فوریت به مجلس ارسال شود.

مشاور دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد اعلام کرد لایحه افزایش تعداد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هفته گذشته باردیگر در هیأت دولت مطرح و تصویب شد و قرار است برای نهایی شدن با دو فوریت به مجلس ارسال شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ جعفر آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار بازرگانی خبرگزاری فارس،‌ در پاسخ به اینکه طرح افزایش تعداد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که از سال گذشته مطرح است،‌ بالاخره به کجا رسید،‌ اظهار داشت:‌ افزایش تعداد مناطق آزاد تجاری سال گذشته به تصویب شورای عالی مناطق آزاد رسیده بود و این موضوع دو بار در مجلس مطرح شد که رد شد.

وی افزود: روز ۲۶ خرداد ۹۵ موضوع افزایش مناطق آزاد تجاری و و یژه اقتصادی مجدداً‌ در هیأت دولت مطرح و تصویب شد که با قید دو فوریت به زودی به مجلس برود.

این مسئول در دبیرخانه شورای عالی منطقه آزاد در مورد جزئیات بیشتر این لایحه گفت: قرار است ۷ منطقه آزاد تجاری جدید و ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی به مجموعه مناطق آزاد و ویژه کشور اضافه شود.

آهنگران در پاسخ به اینکه گفته می‌شود نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با این موضوع مخالف است،‌ گفت:‌ خود ایشان عضو شورای عالی مناطق آزاد هستند که قبلاً‌ افزایش تعداد مناطق را تصویب کرده‌اند و چنین چیزی صحت ندارد.

به گزارش فارس،‌ در حال حاضر ۷ منطقه آزاد تجاری ارس، ماکو، انزلی، قشم، کیش، چابهار و اروند فعال هستند و قرار است مناطق آزاد بوشهر، جاسک، اینچه‌برون، اردبیل، بانه و مریوان، مهران و زابل به تعداد مناطق آزاد کشور افزوده شوند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “لایحه افزایش مناطق آزاد تصویب شد”

  1. 1 گفت:

    بعد ها هم لامرد

  2. دلسوزان لارستان بزرگ گفت:

    پس منطقه ویژه اقتصادی لارستان که دکترجعفرپورقولش داده بودچی شد؟

  3. ناشناس گفت:

    خوب وقتی دکتر جعفرپور با دولت هم دل نباشد دولت هم همکاری نمیکند

  4. ناشناس گفت:

    مردم خیلی از دقت نکردن در انتخاب نماینده ای که با دولت همراه نباشد لطمه دیده اند نمیدانم بزرگان ما کی میخواهند درست فکر کنند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین