یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

لارستان به قطب صنعت تبدیلی روغن کنجد تبدیل میشود

در کارگروه اقتصاد مقاوتی شهرستان در خصوص تبدیل لارستان به قطب صنایع تبدیلی روغن کنجد موافقت شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از تنویر،به همت بسیج سازندگی سپاه لارستان،کارگروه…

در کارگروه اقتصاد مقاوتی شهرستان در خصوص تبدیل لارستان به قطب صنایع تبدیلی روغن کنجد موافقت شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از تنویر،به همت بسیج سازندگی سپاه لارستان،کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان جهت برنامه ریزی برای تشکیل قطب صنایع تبدیلی در لارستان تشکیل شد.

IMG_1654

در این کارگروه که با حضور مسئولین ادرات،نهادها و ارگانهای مربوطه در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه لارستان برگزار شد، ابتدا  سرگرد جاهدی فرمانده ناحیه ضمن بیان منویات مقام معظم رهبری در خصوص بحث اقتصاد مقاومتی جهت رشد و توسعه اقتصادی کشور، به لزوم توجه به بخش کشاورزی و کنار گذاشتن خام فروشی در شهرستان اشاره کرده و افزود: طبق برنامه سازمان بسیج در خصوص تشکیل قطب های صنایع تبدیلی در کشور،شهرستان لار نیز با توجه به موقعیت و خصوصیات خود قادر به تبدیل شدن به قطب صنایع تبدیلی می باشد که انشاءالله پس ازطرح در این کارگروه و تصویب سردار فرمانده محترم سازمان بسیج،تسهیلات و امکانات آن از طریق بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه لارستان در اختیار کشاورزان و صنایع بخش مربوطه قرار خواهد گرفت.

IMG_1664

در ادامه جلسه،اعضای کارگروه حول محور انتخاب یکی از محصولات کشاورزی در لارستان که قابلیت تبدیل شدن به قطب صنعت تبدیلی را دارد و همچنین ظرفیت حمایت از کارگاه های تولیدی آن عرصه در شهرستان فراهم است تبادل نظر شد و در پایان با موافقت اکثر اعضا، محصول روغن کنجد به عنوان یک صنعت تبدیلی قابل اجرا و اشتغال زا برای شهرستان لار به تصویب رسید.

IMG_1661

در پایان مقرر شد که تمامی ادارات،دستگاه ها و سازمانهای مربوطه جهت حمایت از کشاورزان،علمی سازی کاشت،داشت و برداشت محصول برای بالا بردن کمی و کیفی محصول و همچنین راه اندازی علمی کارگاه های صنعت مربوطه حداکثر همکاری را با بسیج سازندگی شهرستان،کشاورزان و صنایع و کارگاه ها انجام دهند.

IMG_1670

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین