جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دانشگاه پیام نور میزبان ۴۳۶ داوطلب آزمون سراسری حوزه اوز

آزمون سراسری داوطلبین کنکور درحوزۀ اوز همزمان با سراسر کشور  برگزار شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از اوز امروز، حسینیا مدیر حوزه برگزاری آزمون سراسری اوز اظهار داشت:…

آزمون سراسری داوطلبین کنکور درحوزۀ اوز همزمان با سراسر کشور  برگزار شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از اوز امروز، حسینیا مدیر حوزه برگزاری آزمون سراسری اوز اظهار داشت: داوطلبان در ۵گروه آزمایشی در این آزمون شرکت می کنند.

دکتر مقتدری نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در حوزۀ آزمون اوز نیز گفت: دراین حوزه۴۳۶ داوطلب زن ومرد با هم به رقابت خواهند پرداخت. مهران محمودی سرپرست حوزۀ آزمون برادران دراین موردگفت: در آزمون حوزه اوز حدود ۸۰درصد شرکت کنندگان زن وفقط ۲۰ درصد آنان مردهستند. وی افزود: بیشترین شرکت کنندگان در گروه آزمایشی علوم تجربی بوده که از۲۴۹ شرکت کننده دراین گروه آزمایشی ۱۹۸ نفر(٧٩/٥درصد) آنان دختر و ۵۱ نفر(٢٠/٥درصد) پسر می باشند.

گفتنی است که آزمون سراسری حوزه اوز ازسال ۱۳۹۰ در دانشگاه پیام نور برگزارمی گردد وسال های ۹۰ تا ۹۲مسئولیت برگزاری به عهده آموزش و پرورش منطقه بوده و از سال ۹۳ تاکنون این مسئولیت به عهدۀ دانشگاه پیام نور اوز است. علاوه بر دانشگاه پیام نور، امدادگران هلال احمر و نیروی انتظامی در برگزاری این آزمون همکاری ومشارکت دارند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین