شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

رقابت 224 بیرمی در کنکور سراسری

میلاد لارستان: رئیس آموزش و پرورش منطقه بیرم از رقابت ۲۲۴ نفر در این بخش در کنکور سراسری امسال خبر داد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه بیرم از رقابت ۲۲۴ نفر در این بخش در کنکور سراسری امسال خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، رئیس آموزش و پرورش منطقه بیرم و معاونین وی از محل برگزاری کنکور سراسری این شهربازدید و سرکشی کرد.

محمود عباسی ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان کنکور سراسری این بخش ابراز امیدواری کرد موفقیت های علمی دانش آموزان بیرم همچون سال قبل ادامه یابد.

او افزود: کنکور سراسری مهمترین رویداد علمی دانش آموزان به شمار می رود و موفقیت در این آزمون به زحمات چندین ساله تحصیل آنها بستگی دارد.

رئیس آموزش و پرورش بیرم تصریح کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر آمار ورود دوطلبان کنکور سراسری دراین شهر به موسسات علمی و دانشگاه های سراسری افزایش یافته که این مهم بیانگر توجه ویژه مسئولین و اولیاء به ادامه تحصیل دانش آموزان است.

مدیر اداره آموزش و پرورش بیرم نیز در ادامه با بیان اینکه کنکور سراسری همچون سال قبل در دو روز برگزار می شود، گفت: کنکور سراسری در روزهای پنجشنبه و جمعه و در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی ، زبان خارجه و هنر برگزار شد.

او افزود: کنکور سراسری گروه علوم تجربی و زبان خارجه از صبح امروز آغاز شده و گروه آزمایشی علوم های انسانی و ریاضی ،هنر نیز دیروزبرگزارگردید.

محمود عباسی به آمار داوطلبان شرکت کننده اشاره کرد و گفت: ۲۲۴نفر در منطقه بیرم ، در کنکور سراسری ۹۵ و در پنج گروه آزمایشی :علوم ریاضی ۲۳نفر مرد ۳نفر زن ، علوم انسانی ۲۴مرد ۲۳نفر زن ، هنر۱نفر مرد ۲نفر زن ، علوم تجربی ۳۴نفر مرد ۹۶نفر زن ، زبانه خارجه ۷نفر مرد ۱۱نفر زن شرکت کرده اند.

خاطرنشان می شود که این آزمون سراسری برای نهمین سال پی یاپی دربخش بیرم برگزار میگردد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین