سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 26

13 کیلومتر از مسیر لار- بستک دوبانده میشود

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان به همراه مدیران دو بخش «راهداری» و «ساخت و توسعه راه‌ها»ی این اداره کل از محور لار – بستک بازدید کردند. به گزارش میلادلارستان…

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان به همراه مدیران دو بخش «راهداری» و «ساخت و توسعه راه‌ها»ی این اداره کل از محور لار – بستک بازدید کردند.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مهندس محمدرضا باقری فرد مدیر کل همراه با شادمانی مدیر راهداری و میرزایی مدیر ساخت و توسعه راه‌های این اداره کل از جاده لار به بستک بازدید کرده و پروژه دو بانده شدن ۱۳ کیلومتر از این مسیر را مورد بررسی قرار دادند.

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان پس از این بازدید، با بیان اینکه «۱۳ کیلومتر از مسیر لار- بستک- بندرلنگه برای دوبانده شدن در دستور کار این اداره کل قرار دارد»، از واگذاری ۷ کیلومتر آن به پیمانکار خبر داد.

وی افزود: در این ۷ کیلومتر ۳۲ دستگاه ابنیه فنی (پل) وجود دارد که ۱۲ دستگاه آن را در ۳ کیلومترِ ابتدایی جاده متمرکز است. باقری فرد اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این ۳ کیلومتر باشیم.

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان حجم خاکبرداری در این پروژه را ۱۸۴ هزار متر مکعب و حجم خاکریزی را ۲۸۱ هزار متر مکعب عنوان و تأکید کرد: این مسیر یکی از راه‌های اصلی و مهم در جنوب و راه ارتباطی لارستان به دریا و جزیره کیش به‌شمار می‌آید و جزء اولویت‌های اداره کل می‌باشد.

لازم به ذکر است طول کل مسیر لار به بستک ۱۲۵ کیلومتر است که ۶۵ کیلومتر آن در حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان قرار دارد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین