چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
تا فروردین ماه 96 صورت می گیرد

بهره برداری از بخش NICU بیمارستان امام رضا(ع) لارستان

میلاد لارستان: معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: طبق قراردادی که با پیمانکار طرح ایجاد بخش nicu بیمارستان امام رضا(ع) منعقد شده، تا فروردین ماه ۹۶ این بخش در لارستان راه اندازی خواهد شد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: طبق قراردادی که با پیمانکار طرح ایجاد بخش nicu بیمارستان امام رضا(ع) منعقد شده، تا فروردین ماه ۹۶ این بخش در لارستان راه اندازی خواهد شد.

مهیار چهرآزی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ عمده ترین دلائل اعزام بیماران این شهرستان به مرکز استان یا شهرهای همجوار را مجهز نبودن بیمارستانهای لارستان به برخی دستگاههای پزشکی و عدم بهره مندی از بخش های مورد نیاز عنوان کرد و اظهار داشت: در مواقع بحرانی مثل واژگونی اتوبوس و آمار بالای مجروحین با توجه به کمبود امکانات دلیلی بر عدم پذیرش تعدادی از بیماران است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان در همین زمینه ادامه داد: یکی دیگر از دلائل اعزام بیماران به سایر مراکز، با توجه به سیاست های وزارت بهداشت در عدم استقرار پزشکان فوق متخصص در همه بیمارستانهای کشور، باعث اعزام بیمار به مراکزی با بهره مندی از فوق متخصصین می شود.

چهرآزی یکی دیگر از دلائل اعزام بیمار به بیمارستانهای دیگر را عدم بهره مندی بخش های ویژه ای از قبیل بخش nicu یا نوزادان نورس دانست وگفت: طبق قراردادی که با پیمانکار طرح ایجاد بخش nicu بیمارستان امام رضا(ع) منعقد شده است، تا فروردین ماه ۹۶ این بخش در صورت تأمین نیرو در لارستان راه اندازی خواهد شد.

وی در همین خصوص ادامه داد: در برخی از مواقع بدلیل نیاز بیمار به سرویس های تخصصی و امکانات پیشرفته مثل «سی تی یو آنژیورافی» و «بُن اسکن اورژانس یا اسکن هسته ای استخوان» پزشک مجبور به اعزام بیمار می شود.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان از استقرار متخصصین در رشته های اصلی و مورد نیاز در بیمارستانهای اوز و بیرم خبر داد و افزود: با توجه به قرارگرفتن بیمارستان شهرستان خنج در زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان، به دنبال استقرار متخصصین بیشتر در این منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه آمار تعداد عمل های انجام شده در بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار پس از اجرای طرح تحول سلامت سه برابر افزایش داشته است، گفت: تا حد امکان و با توجه به وجود متخصصین و امکانات موجود بیشترین تلاش می شود تا از اعزام بیماران به شهرهای دیگر جلوگیری شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بهره برداری از بخش NICU بیمارستان امام رضا(ع) لارستان”

  1. اوزی گفت:

    ایا. درست. استکه ریس بومی. بیمارستان. اوز. تحت. فشار. مسولین. علوم پزشکی. لار. مجبور. به. استعفا. کرده. اند. ایا. در مقابل. مردم. خیر. وهیت. امنای. بیمارستان. اوز چه. جوابی. دارند. ایا. این. انصاف. است. که با. تنگ. نظری مانع. خدمت. پزشکان. غیر. لاری. شویم. وهمه. چیز. را برای. مسولین. لاری. به خواهیم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین