شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پذیرش مقاله معلم لارستانی در کنفرانس بین المللی روسیه

میلاد لارستان: مقاله معلم لارستانی با عنوان «نقش شبکه های اجتماعی بر مشکلات خانوادگی و طلاق» در چهارمین کنفرا نس پژوهش علوم وتکنولوژی سن پترزبورگ روسیه پذیرفته شد.

مقاله معلم لارستانی با عنوان «نقش شبکه های اجتماعی بر مشکلات خانوادگی و طلاق» در چهارمین کنفرا نس  پژوهش علوم وتکنولوژی سن پترزبورگ روسیه پذیرفته شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ الهه شیخی از دبیران شاغل در آموزش و پرورش لارستان اظهار داشت: مقاله ای با عنوان «نقش شبکه های اجتماعی بر مشکلات خانوادگی و طلاق» تنظیم کرده که در چهارمین کنفرا نس پژوهش علوم و تکنولوژی سن پترزبورگ روسیه مورد پذیرش قرار گرفته است.

وی افزود: این مقاله در حیطه فناوری اطلاعات و جامعه شناسی با هدف بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، اینستاگرام، وات ساپ و غیره بر روی زندگی کنونی افراد و نقش این عامل بر روی طلاق زوجین چه در ایران و چه در خارج از کشور و همچنین آمارهایی که در این خصوص وجود دارد، ارائه شده است.

شیخی بیان کرد: نظرات مشاورین مختلف در خصوص این معضل جمع آوری و در مقاله گنجانده شده و در پایان آن نیز راهکارهایی جهت کاهش اثرات شبکه های اجتماعی بر طلاق مطرح شده است.

این دبیر لارستانی ابراز امیدواری کرد تا با این اقدام میزان معضلات بر مشکلات خانوادگی و طلاق در جامعه کاهش یابد و با نهادینه کردن فرهنگ استفاده از شبکه های اجتماعی افراد جامعه به خصوص زوجین که جامعه هدف این مقاله هستند،  بسیاری از مشکلات دراین خصوص حل شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پذیرش مقاله معلم لارستانی در کنفرانس بین المللی روسیه”

  1. ناشناس گفت:

    سركار خانم شيخي
    با سلام
    پذيرفته شدن مقاله شما را تبريك عرض نموده
    از طرف دوستان اينستاگرامي شما

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین