چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
گسترش فضای درمانی در لارستان

احداث درمانگاه فوق تخصصی در بیمارستان امام رضا (ع) لار

میلاد لارستان: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان با اشاره به گسترش فضای درمانی در این شهرستان گفت: درمانگاه فوق تخصصی در بیمارستان امام رضا (ع) در لار احداث می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان با اشاره به گسترش فضای درمانی در این شهرستان گفت: درمانگاه فوق تخصصی در بیمارستان امام رضا (ع) در لار احداث می‌شود.

مهیار چهرآوزی در مصاحبه با میلادلارستان  با اشاره به مزیت‌های طرح تحول نظام سلامت، اظهار داشت: از آغاز این طرح تاکنون اقدامات زیادی در بُعد گسترش فضای فیزیکی و بهسازی بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان صورت گرفته است.

وی با برشمردن برخی از این طرح‌ها در بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار افزود: راه‌اندازی بلوک زایمانی، ایجاد بخش LDR، شروع احداث درمانگاه فوق تخصصی، گسترش بخش اورژانس، توسعه بخش ICU، شروع پروژه CCU، بازسازی بخش جراحی، بازسازی بخش اتاق عمل و پروژه ایجاد بخش NICU نام برد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه در سال گذشته تعداد ۱۸۵ هزار و ۷۵۱ بیمار در کلینیک بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار ویزیت شدند، تصریح کرد: از این تعداد ۹۶ هزار و ۶۰۱ نفر در اورژانس بیمارستان توسط پزشکان عمومی و ۸۹ هزار و ۱۵۰ نفر در درمانگاه بیمارستان و توسط پزشکان متخصص مورد معاینه قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۵ پزشک متخصص در بیمارستان امام رضا(ع) لارستان فعالیت دارند، گفت: در سال گذشته تعداد ۴ هزار و ۸۹۴ نفر از خدمات دیالیز این بیمارستان بهره‌مند شدند.

چهرآزی با استناد به آمار و ارقام درباره اشغال تخت‌های بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار در سال گذشته، افزود: در بخش داخلی ۲ هزار و ۵۰۶ نفر، بخش اطفال ۱ هزار و ۷۶۸ نفر، بخش زنان و زایمان ۵ هزار و ۶۳۳ نفر، بخش سی سی یو ۶۳۳ نفر، بخش آی سی یو ۳۰۷ نفر، بخش نوزادان ۱ هزار و ۳۶ نفر و ۱ هزار و ۸۰۷ نفر بستری بالای شش ساعت در بخش اورژانس از خدمات پزشکی بهره‌مند شدند.

این پزشک متخصص درباره آمار بخش جراحی گفت: تعداد ۴ هزار و ۳۵۷ مورد جراحی در زمینه‌های عمومی، مغز و اعصاب، کلیه و مجاری ادراری، چشم، گوش، حلق و بینی و ارتوپدی در بیمارستان امام رضا(ع) لار انجام شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: در سال گذشته در مجموع تعداد ۳۶۴ هزار و ۶۳۲ آزمایش انجام شد که از این تعداد ۱۹۱ هزار و ۱۳۳ آزمایش آن برای بیماران سرپایی و تعداد ۱۷۳ هزار و ۴۹۹ آزمایش برای بیماران بستری در بیمارستان بوده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته، تعداد ۷۷ هزار و ۹۱۱ نسخه برای بیماران سرپایی و تعداد ۱۲۱ هزار و ۲۲۷ نسخه برای بیماران بستری در بیمارستان امام رضا(ع) لارستان تجویز شده است.

چهرآزی درباره میزان زایمان‌ها در بیمارستان امام رضا(ع) در سال گذشته، گفت: در مجموع تعداد ۴ هزار و ۸۰۱ زایمان صورت گرفت که ۲ هزار و ۶۹۱ مورد آن به صورت زایمان طبیعی و ۲ هزار و ۱۱۰ مورد آن به شکل سزارین بوده است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “احداث درمانگاه فوق تخصصی در بیمارستان امام رضا (ع) لار”

  1. حمید گفت:

    با سلام خدمت دستندرکاران سایت میلاد و همچنین مسولین بیمارستان،فقط خواستم بگم که درمانگاه نمی خواییم،خواهشا همین که داریم درستش کنید،دکتراتون آدم نکشن،وقتی آدم سالم می ره بیمارستان لار،مرده میاد بیرون،وبعدش،چرا همه الان برا زایمان می رن گراش،مگه لار چیزی نداره که می رن اون جا،مگه مسولین مردن که هیچ کاری نمی کنن،ان شا ا… که به دست مسولین برسد،یاعلی

  2. لارستانی گفت:

    دکتر معاون علوپزشکی. لارستان. هستند. ولی. هیچ. برنامه ای. برای. بیمارستان. اوز. ندارند اخر این. انصاف. است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین