شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کلنگ زنی مرکزCT-Scan و MRI خنج و نوید دستاوردهای جدید بهداشتی منطقه

مراسم کلنگ زنی ساختمان مرکز سی تی اسکن و ام آر آی شهرستان خنج با حضور رئیس و هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی لارستان و خنج در سالن فرهنگسرای نورایی…

مراسم کلنگ زنی ساختمان مرکز سی تی اسکن و ام آر آی شهرستان خنج با حضور رئیس و هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی لارستان و خنج در سالن فرهنگسرای نورایی این شهرستان برگزار شد.

IMG_9925KHONJ

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، در ابتدای مراسم دکتر عدنان احمدی آزاد رئیس بیمارستان نبی اکرم خنج در سخنانی با بیان این که شهرستان خنج همیشه محل انس و الفت لارستانیها بوده است گفت: بزرگواری و داشتن منش نیک خصیصه ای است که از علما و بزرگان به ما رسیده و ان شالله بتوانیم با این منش خدمتگذار مردم باشیم.

 IMG_9934

وی با اشاره به همت والای خیرین جنوب فارس و نقش پررنگ آنها در عرصه سلامت احداث مرکز سی تی اسکن و ام آر آی خنج را به فال نیک گرفته و ابراز امیدواری نمود که در آینده نیز با همکاری و مساعدت دانشکده علوم پزشکی لارستان و خیرین منطقه شاهد پیشرفت های چشم گیری در عرصه سلامت شهرستان خنج باشیم .

J (163)

وی اظهار داشت:ساختمان این مرکز در دو فاز، در زمینی به متراژ ۳۰۰متر مربع و با هزینه اولیه ۵ میلیارد ریال به کوشش خیر نیک اندیش ابراهیم محمدی نژاد و به یاد پدر ایشان عزیز حسن شهریاری( محمدی نژاد) در بیمارستان نبی اکرم خنج ساخته خواهد شد.

J (95)KHONJ

احمدی آزاد افزود:  دستگاه سی تی اسکن با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خریداری شده و به یاری خدا پس از آماده شدن ساختمان این دستگاه نیز به بهره برداری خواهد رسید.

در  ادامه مختار عباسی فرماندار خنج نیز در سخنانی اظهار داشت: دولت و مردم باید درکنار هم مشکلات جامعه را شناسایی کرده و بدون صرف هزینه های هنگفت و بامدیریت و تدبیر پاسخگویی خواسته ها و توقعات به حق مردم  باشیم .

J (1)KHONJ

خادمی رئیس دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان خنج نیز احداث مرکز سی تی اسکن و ام آر آی را دلیلی بر تعامل و همکاری بیشتر بین دستگاههای دولتی،دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان خنج عنوان کرد.

J (23)KHONJ

سپس دکتر رئوفی ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان عامل پیشرفت این دانشکده را داشتن نگاهی جامع و پرهیز از نگرشی تک بعدی دانست و برای رسیدن به موفقیت بر همدلی و همکاری تاکید کرد.

J (42)KHONJ

وی از مصوب شدن احداث سه خانه بهداشت به همراه تجهیزات و نیروی انسانی در شهرستان خنج خبر داده و اظهار امیدواری کرد که با کوشش فرماندار،این مهم انجام شود.

وی در پایان به ایراد توضیحاتی درباره ی درخواست نماینده مردم منطقه لارستان در مجلس شورای اسلامی به وزیر مبنی بر احداث بیمارستان جدید و همچنین مرکز آموزش و دانشجو پروری خنج پرداخت و رسیدن به دستاوردهای جدید در حوزه بهداشت را در پایان سال جاری نوید داد.

J (5)KHONJ

در ادامه سفر یک روزه به شهرستان خنج، جلسه ای تخصصی در باب بررسی مشکلات حوزه سلامت خنج با حضور فرماندار خنج،دکتر منوچهر قهرمانلو رئیس شبکه بهداشت و درمان و هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی لارستان در سالن بیمارستان نبی اکرم خنج برگزار شد.

J (171)KHONJ

از جمله مصوبات این جلسه میتوان به مصوباتی در باب خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت، کمک ۵ میلیارد ریالی دانشکده لار به حوزه سلامت خنج، تخصیص نیروی انسانی مورد نیاز طرحی به ستاد شبکه و حضور نماینده از بهداشت و درمان خنج در جلسه شورای معاونین علاوه بر جلسات هیئت رئیسه اشاره کرد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین