شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کامیابی دوکشتی گیرلارستانی دررقابت های کارگران استان فارس

معاون مدیر کل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی  لارستان گفت: دو کشتی گیر آزاد کار لارستانی در پیکارهای قهرمانی کارگران استان فارس صاحب یک مدال طلا و…

معاون مدیر کل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی  لارستان گفت: دو کشتی گیر آزاد کار لارستانی در پیکارهای قهرمانی کارگران استان فارس صاحب یک مدال طلا و یک نقره شدند.

عبدالمهدی قاسمی  اظهار داشت: در این دوره از مسابقات حکمت الله ملتفت قهرمان سابق تیم ملی جوانان کشور با اقتدار تمام حریفان خود را شکست داد و بر سکوی اول وزن ۶۱ کیلوگرم قرار گرفت.

وی اضافه کرد:همچنین رامین یارمحمدی دیگر کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم لارستانی در دیدار فینال برابر حریف زرقانی خود از کتف آسیب دید و به عنوان دومی بسنده کرد. معاون مدیر کل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لارستان افزود: حسن امین پور از مربیان سازنده لارستان، هدایت این دو کشتی گیر لارستانی را در پیکارهای قهرمانی کارگران استان فارس بر عهده داشت.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از ایرنا، قاسمی گفت: حکمت الله ملتفت در قالب تیم استان فارس به رقابت های قهرمانی کارگران کشور که در روزهای ۲۶ تا ۲۸ مردادماه سال ۹۵ در کاشان برگزار می شود حضور خواهد داشت.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “کامیابی دوکشتی گیرلارستانی دررقابت های کارگران استان فارس”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین