چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

کشتی‌گیر لاری راهی پیکارهای کشتی ساحلی قهرمانی جهان می‌شود

  رئیس ورزش کارگری لارستان از اعزام کشتی گیر لارستانی به رقابت‌های کشتی ساحلی کارگران قهرمانی جهان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی…

 

رئیس ورزش کارگری لارستان از اعزام کشتی گیر لارستانی به رقابت‌های کشتی ساحلی کارگران قهرمانی جهان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، جلال احمدی راد با اعلام این خبر اظهار داشت: محمدرضا عسکرپور کشتی گیر لارستانی در دور اول مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران بزرگسالان کشور حریفی از قزوین را شکست داد و در کشتی دوم حریف مازندرانی را از پیش رو برداشت.

وی ابراز داشت: عسکرپور در دور سوم کشتی گیر لرستانی را شکست داد و در کشتی چهارم کشتی گیر گیلان «ب» را مغلوب کرد و به فینال راه یافت.

احمدی راد خاطرنشان کرد: این کشتی گیر لارستانی در دیدار نهایی موفق شد کشتی گیر گیلان «الف» را از پیش رو بردارد و علاوه بر کسب عنوان نخست، جواز حضور در پیکارهای کشتی ساحلی کارگران قهرمانی جهان را کسب کند.

رئیس ورزش کارگری لارستان با اشاره به اینکه محمدرضا عسکرپور با وزن ۷۵ کیلوگرم، مدال طلای وزن ۸۰ کیلو را به‌دست آورد، افزود: رقابت های کشتی ساحلی کارگران قهرمانی جهان شهریور ماه سال جاری در شهر لوتراکی کشور یونان برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه محمدرضا عسکرپور به عنوان تنها کشتی گیر استان فارس عازم رقابت های جهانی می شود، ادامه داد: مسابقات کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روز بیستم خرداد ماه به میزبانی بندر انزلی برگزار شد و تیم فارس با مربیگری و سرپرستی غلامرضا امیرنژاد عنوان سوم این مسابقات را از آن خود کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین