سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 20

انتقاد نشریه بسیج دانشجویی علوم پزشکی لارستان از انتخابات خانه نشریات

مدیر مسئول نشریه راه روشن بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به برگزاری انتخابات خانه نشریات دانشگاه‌های علوم پزشکی و اعتراض دانشجویان به نحوه برگزاری این انتخابات گفت:…

مدیر مسئول نشریه راه روشن بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به برگزاری انتخابات خانه نشریات دانشگاه‌های علوم پزشکی و اعتراض دانشجویان به نحوه برگزاری این انتخابات گفت: متاسفانه این نشست بیشتر به صف آرایی سیاسی در مقابل مخالفان دولت شبیه بود.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از خبرگزاری دانشجو، علیرضا احمدی، مدیر مسئول نشریه راه روشن بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لارستان  گفت: توهین به دانشجویان ارزشی توسط مجری برنامه و برخی دوستان اصلاح طلب در این نشست به وضوح دیده می شد و متاسفانه این نشست بیشتر به صف آرایی سیاسی در مقابل مخالفان دولت شبیه شده بود.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه حتی برای بسیاری از فعالان نشریاتی که همفکر با دولت نبودند، کارت هم صادر نکرده بودند، افزود: به نظر می رسید این نشست بیشتر برای شکنجه روحی دوستان مخالف دولت برگزارشده بود تا نشست نشریات دانشجویی.

وی با بیان ایکه رفتارهای ناخوشایند دعایی، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات با دوستان ارزشی، بد و بیراه گفتن های مجری برنامه، نبودن آزادی بیان و شعارهای حمایت از فتنه گران از حواشی این برنامه بود که در این نشست صورت گرفت.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین