سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 27

بزرگراه اتصال شرق به غرب لارستان تصویب شد؛ اتصال بندرعباس به شیراز با دوبزرگراه جنوبی

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان گفت:طرح مطالعات ایجاد بزرگراه لار- گراش-اوز- خنج- پل اسلام آباد با هدف اتصال شرق به غرب لارستان تصویب شده است. به گزارش میلادلارستان به نقل از…

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان گفت:طرح مطالعات ایجاد بزرگراه لار- گراش-اوز- خنج- پل اسلام آباد با هدف اتصال شرق به غرب لارستان تصویب شده است. به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا محمدرضا باقری فرد  در نشست خبری که روز گذشته با حضور رسانه های منطقه برگزار شد اظهار داشت:طرح ساخت بزرگراه لار ، گراش ، اوز، خنج وپل اسلام آباد در محدوده شهرستان قیر وکارزین به تائید وزارت راه وشهر سازی رسیده ومطالعه آن آغاز شده است. وی بیان کرد: این طرح لازم بوده ودغدغه خروج شهرهای گراش ، اوز وخنج در جنوب استان از محور شیراز ، لار بر طرف می شود.

DSC_7168

باقری فرد اضافه کرد:بزرگراه لار، گراش ساخته شده ومورد بهره برداری قرار گرفته است و بزرگراه گراش ، اوز به طول ١٣ کیلومتر به سرعت در حال ساخت است و تا پایان سال به بهره برداری می رسد. مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ادامه داد: پس از آن بزرگراه اوز، خنج نیز مطالعه واقدام خواهد شد.

باقری فرد گفت: آخرین نقطه حوزه استحفاظی ما در جنوب استان پل اسلام آباد است،مسلما اداره کل راه وشهر سازی استان فارس نیز برای ادامه بزرگراه پل اسلام آباد را به قیر وکارزین وصل خواهد کرد. وی با بیان اینکه بزرگراه لار بندرعباس نیز در دست ساخت است افزود:در آینده بندرعباس با دوبزرگراه در جنوب به شیراز متصل می شود.
وی همچنین گفت: هشت طرح راهسازی با هزینه ای معادل ٣٦ میلیارد تومان در هفته دولت امسال در حوزه اداره کل راه وشهر سازی لارستان به بهره برداری می رسد. مدیر کل راه وشهرسازی لارستان افزود: ین طر ح ها درشهرستان های لارستان ، مهر ، خنج و لامرد است که بخش اعظم این پروژه‌ها مربوط به جاده مُهر – دارالمیزان با اعتباری معادل ۲۸ میلیارد تومان است.

DSC_7241

باقری‌فرد در تشریح تکمیل ۲۴ کیلومتر از جاده مُهر – دارالمیزان گفت: این جاده یکی از اولویت‌های مقام عالی وزارت و مسؤولان استانی و شهرستانی بوده که با توجه به عدم تخصیص اعتبار این پروژه این اداره کل توانست با کمک حوزه راهداری و پیمانکار باند دوم که شامل این ۲۴ کیلومتر است را به زیر بار ترافیکی برساند. وی ادامه داد: احداث و تکمیل دو پل از این قطعه و باند سوم این جاده که بخشی از عملیات خاکی آن آغاز شده در سال جاری در دست اقدام است.

DSC_7270

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، جاده تنگ مهر – بندر اخند، نورآباد – وراوی و نخلستان – اسیر را از پروژه‌های جدید و فاقد مجوز دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها به دلیل اینکه فاقد مجوز ۲۱۵ است و اعتباری برای آن پیش‌بینی ‌نشده، با پیگیری‌های انجام‌شده با سازمان برنامه‌ و بودجه این استان و ارائه مستنداتی از سوی فرمانداری و اداره راه و شهرسازی به این مدیریت، منتظر مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه فارس برای صدور مجوز این پروژه‌ها خواهیم بود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بزرگراه اتصال شرق به غرب لارستان تصویب شد؛ اتصال بندرعباس به شیراز با دوبزرگراه جنوبی”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین