چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه استان فارس

جذب نیرو برای اجرای هشتمین سرشماری نفوس و مسکن فارس

میلاد لارستان: رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه فارس از جذب نیرو برای اجرای هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن این استان خبر داد.

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه فارس از جذب نیرو برای اجرای هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن این استان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ ساسان تاجگردون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال جاری از ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان‌ماه در استان فارس همزمان با سراسر کشور به‌صورت حضوری اجرا می‌شود.

وی افزود: متقاضیان فعالیت به‌عنوان نیروی اجرایی سرشماری می‌توانند تا بیست و پنجم شهریورماه جاری به سامانه مربوطه http://s95.sci.org.ir مراجعه و برای این کار ثبت‌نام کنند.

تاجگردون از برگزاری جلسات توجیهی با متصدیان روابط عمومی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و عوامل اجرایی سرشماری در راستای افزایش کیفیت کار خبر داد و گفت: سرشماری مبنای عملکرد کاربران، برنامه‌ریزان محققان و از ملزومات ارکان برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری استان است.

این مسؤول بیان کرد: این حرکت بزرگ ملی بنابر دستور رئیس‌جمهور و استاندار فارس در راستای گردآوری و به‌روزآوری نظام آمار و اطلاعات در استان برگزار شده، برای موفقیت کامل نیازمند همراهی مدیران و مسؤولان است که بنابر قانون تمام دستگاه‌ها موظف به همکاری لازم در اجرای این سرشماری عمومی هستند.

مدیر اجرای سرشماری نفوس و مسکن ۱۳۹۵ استان فارس از جمع‌آوری الکترونیک آمار و اطلاعات و کاربرد تبلت در این سرشماری خبر داد و ابراز داشت: با استفاده از ظرفیت پهنای باند از ابتدای مهر در یک ماه ثبت‌نام اینترنتی در سامانه WWW.SARSHOMARI95.IR انجام می‌شود و بعد از ۲۰ روز سرشماری عمومی از طریق مراجعه حضوری به درب منازل آغاز می‌شود و خانواده‌ها برای ویرایش اطلاعات خود می‌توانند از بیست و دوم تا بیست و چهارم مهرماه به این سامانه مراجعه کنند.

همچنین قابل‌ ذکر است که افراد ثبت اطلاعات کرده نیازی به ثبت حضوری اطلاعات ندارند و مأمور سرشماری تنها کد آماری که از طریق سیستم یا پیامک به خانوار داده‌ شده را در تبلت خود وارد می‌کند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین