چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
مسئول هماهنگی اجرای سرشماری در لارستان خبر داد

مشارکت 55 درصدی مردم لارستان در سرشماری اینترنتی

میلاد لارستان: هماهنگی اجرای سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ لارستان با بیان اینکه ۶۷ مأمور سرشماری در این شهرستان وظیفه جمع آوری اطلاعات را برعهده دارند، گفت: ۵۵ درصدی مردم لارستان در سرشماری اینترنتی مشارکت کرده اند.

هماهنگی اجرای سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ لارستان با بیان اینکه ۶۷ مأمور سرشماری در این شهرستان وظیفه جمع آوری اطلاعات را برعهده دارند، گفت: ۵۵ درصدی مردم لارستان در سرشماری اینترنتی مشارکت کرده اند.

علی اصغر علی پور در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه با تشکیل ستاد سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ در شهرستان، از تمامی ظرفیت ها و پتانسیلهای موجود برای شرکت اقشار مختلف جامعه در سرشماری استفاده شد، اظهار داشت: در مرحله سرشماری که به شکل اینترنتی انجام شد، مردم شهرستان لارستان مشارکت ۵۵ درصدی داشتند.

وی افزود: طبق اعلام سازمان مرکز آمار ایران و برنامه و بودجه استان فارس زمان اتمام سرشماری حضوری مأمورین از طریق تبلت از ۲۸ مهرماه تا ۲۸ آبان ماه خواهد بود.

معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه لارستان از شهروندان خواست تا در زمان مراجعه مأمورین سرشماری، با آنان همکاری لازم را داشته باشند و اطلاعات را به طور کامل در اختیار آنها قرار دهند.

علی پور تصریح کرد: در صورت مراجعه مأمورین و غیبت خانواده ها، لازم است برگه جایگذاری شده در منازل در اسرع وقت تکمیل و از طریق تماس تلفنی اطلاعات به ستاد سرشماری ارائه تا از مراجعه مکرر مأمورین جلوگیری و در زمان صرفه جویی شود.

وی تأکید کرد: به لحاظ صیانت از اطلاعات مردم، حتما کارت و احکام مامورین مورد توجه قرار گیرد.

هماهنگی اجرای سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ لارستان با اشاره به اینکه داشتن تفکر آماری برای جامعه ای که می خواهد پیشرفت کند، ضروری است، ادامه داد: سرشماری بزرگترین و مهمترین فعالیت آماری است که اطلاعات ارزشمندی را برای برنامه ریزی و مدیریت شهرستان فراهم می کند.

وی با بیان اینکه به طور قطع مشارکت در سرشماری و ارائه آمار و اطلاعات واقعی برای آینده شهرستان و رفع کاستی ها و مشکلات جامعه مؤثر است، افزود: برنامه ریزان و مدیران بدون داشتن اطلاعات و آمار درست از شاخص های مختلف از جمله جمعیت، میزان تحصیلات، اشتغال و ویژگی های فرهنگی و اقتصادی نمی توانند به شکل مناسب و مطلوب وظایف خود را انجام دهند.

معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه لارستان در پایان اضافه کرد: در امر برگزاری سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ شهرستان لارستان، از ۶۳ مأمور شهری و روستایی، ۱ مأمور تلفنی، ۲ مأمور مؤسسه ای و ۱ مأمور غیر ساکن استفاده شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مشارکت 55 درصدی مردم لارستان در سرشماری اینترنتی”

  1. ناشناس گفت:

    این اقای علیپور هم شده اقای امار فرمانداری. فقط امار میده و امار. بابا عزیز دل امار بسه. عمل. عمل کنید. بیایین تو گود عمل. مردم منتظرند و فرق بین حرف و عمل رو میفهمند. یا علی.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین