شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

بهره برداری از جاده مُهر ـ دارالمیزان با حضور سفیر ایران در ترکمنستان

با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی جاده مهر ـ دارالمیزان در مدار بهره‌برداری قرار گرفت. به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس ، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در مراسم…

با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی جاده مهر ـ دارالمیزان در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس ، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در مراسم بهره‌برداری از قطعه سوم راه مهر ـ دارالمیزان که با حضور خلیل رضاییان معاون عمرانی استاندار فارس، سید محمد احمدی سفیر ایران در ترکمنستان و دیگر مسؤولان استانی  و شهرستانی برگزار شد  اظهار داشت: در هفته دولت امسال ۱۳ پروژه راه‌سازی با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان در حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی شده است.

علیرضا باقری فرد گفت: در سال ۹۴ در شهرستان مهر، ۳۳ میلیارد تومان اعتبار ملی، استانی و اسناد خزانه در حوزه حمل‌ونقل هزینه شده است که مهر در حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان در مورد اعتبارات هزینه‌شده در رتبه دوم شهرستان‌های این اداره کل قرار دارد.

وی بیان داشت: قطعه سوم راه مهر ـ دارالمیزان به طول ۲۴ کیلومتر با اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومان احداث شده که امروز به‌صورت رسمی زیر بار ترافیک رفته است.

باقری ادامه داد: در این پروژه بیش از ۱۲۱ هزار مترمکعب خاک‌برداری و ۸۵۲ هزار مترمکعب خاک‌ریزی و ۳۸ دستگاه ابنیه فنی در این محور ساخته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: با توجه به توسعه سریع منطقه و افزایش تردد خودروها ضرورت اجرای این پروژه احساس می‌شد که از سال ۱۳۸۸ عملیات اجرایی آن آغازشده و با بهره‌برداری از این محور ضمن حذف چند نقطه پرحادثه ۱۳ کیلومتر از مسیر مهر به محور فیروزآباد ـ جم ـ عسلویه نیز کاهش می‌یابد.

وی همچنین بیان داشت: تبدیل محور روستایی به اصلی و افزایش سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت نیز از دیگر مزایای این پروژه است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین