جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
بمناسبت هفته دولت انجام شد

دیدار مسئولین با خانواده معظم شهدای کارمند

میلاد لارستان: سرپرست فرمانداری ویژه لارستان به اتفاق جمعی از مسئولین ادارات شهرستان با خانواده معظم شهدا کارمند دیدار و گفتگو نمود.

سرپرست فرمانداری ویژه لارستان به اتفاق جمعی از مسئولین ادارات شهرستان با خانواده معظم شهدا کارمند دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از  روابط عمومي فرمانداري ویژه لارستان؛ مسعود راسخی  سرپرست فرمانداری ویژه لارستان به اتفاق علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ،ماشاالله ثمری بخشدار مرکزی،علیرضا محمدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسوولین این شهرستان بویژه اداراتی که افتخار برخورداری از شهدای گرانقدری در مجموعه کارکنان پیشین خود دارند،در یک دیدار صمیمانه با خانواده محترم این شهدای والا مقام،ضمن گرامیداشت یاد و نام این عزیزان ، به خانواده معظم آنان ادای احترام کرده و با قرائت فاتحه و تجدید میثاق با آرمانهای مقدس این شهیدان برایشان علو درجات در پیشگاه باری تعالی مسئلت نمودند.

سرپرست فرمانداری ویژه لارستان هم با حضور در منزل شهید حمیدرضا حق خواه از نزدیک با پدر ومادر این شهید سرافراز دیدار و گفتگو نمود.

مسعود راسخی تاکید کرد:خانواده معظم شهدا هر مشکلی که در زندگی دارند ، بنده و روسای ادارات موظف به بررسی وحل مشکلات آن هستیم.

سرپرست فرمانداری ویژه لارستان خدمت رسانی به همه ی مردم عزیز این شهرستان بخصوص خانواده ی معظم شهداء و ایثارگران را از وظایف اصلی خود دانست و افزود: در این راستا مسئولین نیز متوجه این موضوع باشند که مبادا خدایی ناکرده به خانواده ی معظم شهداء  در ادارات بی احترامی شود و بایستی حرمت نگه داشته شود.

در ادامه این دیدار حاج عباس حق خواه پدر بزرگوار شهید حمید رضا حق خواه  نیز خاطراتی را از فرزند شهیدش بیان کرد.

شهید حمید رضا حق خواه متولد ۱۳۵۱ در سن ۱۶ سالگی در تاریخ ۱۷ فروردین ۶۷ در عملیات والفجر ۱۰ در منطقه حلبچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مسوولین شهرستان لارستان نیز هرکدام جداگانه با حضور در دیگر منازل شهیدان به بررسی مسایل ومشکلات خانواده معظم شهدا کارمند پرداختند.

گفتنی است مسؤلین توفیق دیدار با خانواده ی معظم شهیدان ماشاالله شیخی،جلال بیمون نژاد،محمدعلی طاهری،محمدجواد کاظمی لاری و نصراالله رهسپاری ،از شهدا کارمند خطه ی لارستان بزرگ را داشتند.

اضافه می گردد که مسئولین همچنین یاد و خاطره ی شهید حاج مسعود امامی استاندار فقید استان قزوین و فرماندار سابق لارستان نیز که از دولت مردان سختکوش و خستگی ناپذیر و خدوم این خطه بود را هم گرامی داشتند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۶:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین