چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

بهره برداری از 3.5 میلیارد تومان پروژه برق رسانی در کل لارستان

همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۳۹ طرح نیرو رسانی و روشنایی معابر با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال، در سطح شهرستان لارستان به بهره برداری رسید. به گزارش میلادلارستان به نقل…

همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۳۹ طرح نیرو رسانی و روشنایی معابر با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال، در سطح شهرستان لارستان به بهره برداری رسید.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت برق لارستان، دامن کشان مدیر توزیع برق لارستان ضمن اعلام این خبر افزود : همگی این طرحها از محل بودجه استانی ، در نیمه دوم سال ۹۴ و نیمه اول سال ۹۵ تامین اعتبار گردیده و در مجموع حدود ۱۴ هزار خانوار از آنها بهره مند می گردند.

وی اظهار داشت: رویکرد مدیریت در اجرای این طرحها ارائه خدمات یکسان به مشترکین شهری و روستایی بوده و توزیع یکسان اعتبارات در بخشهای تابعه شهرستان مورد توجه قرار گرفته است.

دامن کشان  اضافه نمود: از مجموع ۳۹ طرح اجرا شده ، ۲۰ طرح مربوط به نصب پست های هوایی، ۳ طرح مربوط به احداث خطوط زیر ساخت ، ۱۲ طرح روشنایی معابر ، ۲ طرح مربوط به نصب دستگاههای تقویت کننده ولتاژ و یک طرح مربوط به تقویت ۵۳ دستگاه ترانسفورماتور در شبکه عمومی می باشد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین