سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

جایگاه خیرین لارستان در بین 50 شهرستان کشور

میلاد لارستان: خیرین بلند همت لارستانی در طول سالها و باصرف هزینه های قابل توجه در عرصه های مختلف اعتقادی، آموزشی، بهداشتی و درمان نشان داده اند که لارستان مهد نیک اندیشان و ایثار گران است.

خیرین بلند همت لارستانی در طول سالها و باصرف هزینه های قابل توجه در عرصه های مختلف اعتقادی، آموزشی، بهداشتی و درمان نشان داده اند که لارستان مهد نیک اندیشان و ایثار گران است.

نیکوکارانی که در راه آبادانی و رفع نیاز شهر خود بدون توجه به نام و نشان از دل و جان جهاد کرده اند.

به گزارش میلاد لارستان؛ به جایگاه خیرین لارستان بزرگ در بین ۵۰ شهرستان کشور از نظر اهدای زمین، ساخت پروژه های عمرانی، اهدای تجهیزات پزشکی و غیر پزشکی و کمک های نقدی  در سال ۱۳۹۳ خواهیم پرداخت.

آماری که از سوی مجمع خیرین سلامت کشور جمع آوری و منتشر شده است.

از سوی مجمع خیرین سلامت کشور، تعداد کل خیرین لارستان در سال ۹۳، ۲۱۱ نفر ثبت شده است و لارستان در کل کشور از نظر تعداد خیر مقام پانزدهم را دارد.

در دو سال گذشته ۱۰ نفر از خیرین عرصه سلامت برای ساخت مراکز بهداشتی زمین اهدا کرده اند.

لارستان در سال ۹۳ از نظر تعداد قطعات زمین های اهدایی خیرین جهت احداث پروژههای درمانی رتبه ۱۳ کشور و از نظر مساحت زمین های اهدایی در کل ایران رتبه سوم را به دست آورده است.

لارستان همچنین از نظر ارزش ریالی زمین های اهدایی خیرین جهت احداث و توسعه واحدهای درمانی با صرف ۸۰ میلیارد ریال مقام سوم کشور را به دست آورد.

از نظر فعالیت های عمرانی شامل احداث، تعمیر، بازسازی، تکمیل و توسعه واحدهای درمانی، لارستان با ساخت و تعمیر ۳۵ پروژه و با هزینه ای بالغ بر ۱۱۰میلیارد ریال مقام پنجم کشور را در سال ۹۳ از آن خود کرده و توانست رتبه ۶ کشور را در میزان مساحت زیربنای پروژه های عمرانی درمانی و همچنین رتبه ۶ کشوری را در تعداد پروژه های عمرانی واحدهای درمانی کسب کند.

اهدای تجهیزات پزشکی و غیر پزشکی به بیمارستانها و مراکز درمانی، از دیگر اقدامات  قابل توجه خیرین عرصه سلامت است.

نیک اندیشان لارستانی در سال ۱۳۹۳ با اهدای ۱۰۸ قلم از تجهیزات پزشکی ( شامل تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات اتاق عمل، یونیت دندان پزشکی و …) به بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی و با صرف هزینه ای بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال در رتبه دهم کشور از نظر ارزش ریالی تجهیزات پزشکی قرار گرفته و با اهدای ۲۴۵ قلم از تجهیزات غیر پزشکی ( شامل تخت بیمار، ویلچر، وسایل سرمایشی و موتور خانه ای و …) به ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد ریال رتبه هفتم کشور را از نظر ارزش ریالی اهدای تجهیزات غیرپزشکی به دست آوردند.

فعالیت خیرین عرصه سلامت تنها به اهدای زمین، ساخت و تعمیر پروژه های عمرانی، اهدای تجهیزات پزشکی و غیر پزشکی خلاصه نمی شود. کسانی که روحی والا و عزمی راسخ در دست گیری همشهریان خود دارند.

از معلولین، بیماران خاص و صعب العلاج و همچنین بیماران نیازمندی که توانایی پرداخت هزینه های درمان را ندارند غافل نبوده و به یاری آنها می شتابند.

بلند همتان لارستانی در سال ۹۳با اهدای کمک های نقدی حدود ۱۵۰ میلیون ریال به ۲۳۴ نفر از بیماران نیازمند و در جهت تامین وسایل توانبخشی معلولین کوشش کرده و در کل کشور رتبه ۱۷ را از آن خود کردند.

امید است با همت خیرین و دلگرمی آنها و همچنین تلاش و کوشش مسئولین بتوانیم شاهد پویایی و تحولی عظیم در سطح شهرستان لارستان باشیم.

خبرنگار: سمیه قنبری – روابط عمومی مجمع خیرین سلامت لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین