چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 15
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس

جایگاه گذشته لارستان احیاء شود

میلاد لارستان: معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با بیان اینکه جایگاه گذشته لارستان باید احیاء شود، گفت: حق لارستان است که به عنوان مرکز بزرگ اقتصادی تبدیل شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با بیان اینکه جایگاه گذشته لارستان باید احیاء شود، گفت: حق لارستان است که به عنوان مرکز بزرگ اقتصادی تبدیل شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ هادی پژوهش جهرمی در جلسه شورای اداری که به مناسبت تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان لارستان در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد، اظهار داشت: جنوب فارس و لارستان بزرگ با خاندان آیت اللهی(ره) مأنوس شده است.

وی با بیان اینکه هدف آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) از قیام حفظ اسلام بدون خط کشی های شیعه و سنی بود، افزود: انگلیسی ها در خلیج فارس و جنوب ایران تسلط یافته بودند که با آیت الله سید عبدالحسین لاری(ره) با رهبری حکیمانه قیام توانست با ایجاد اتحاد بین مسلمین به کوتاه کردن دست متجاوزین و تعلیم و تربیت علوم اسلامی بپردازد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با اشاره به اینکه آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) اولین حکومت دینی و اسلامی در ایران را در لارستان پایه گذاری کردند، تصریح کرد: انگلیسی ها با وجود شکست، دست از لجاجت و دشمنی برنداشتند و با پایه ریزی توطئه ها بدنبال ضربه بر ایران بودند.

پژوهش با اشاره به اینکه مرحوم حضرت امام(ره) تحت تأثیر حرکت انقلابی و استقلال طلبانه آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) دست به قیام زدند، خاطر نشان کرد: مردم لارستان و جنوب فارس قدردان خاندان آیت اللهی(ره) هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان لارستان برای مردم ایران ناشناخته نیستند، ادامه داد: مردم لارستان اعم از شیعه و سنی نه تنها در داخل بلکه در خارج از کشور زبانزد عام و خاص هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با تأکید بر اینکه جایگاه گذشته لارستان باید احیاء شود، یادآور شد: با توجه به سخت کوشی مردم، وجود خیرین و خدمات مسئولین به مردم، نقش تعیین کننده مردم لارستان در دوران انقلاب و دفاع مقدس می بایست به سمت دستیابی به حق و حقوق خود دست یابد.

وی با بیان اینکه حق لارستان است که به عنوان مرکز بزرگ اقتصادی تبدیل شود، گفت: در جای جای شهر تاریخی لار، آثار سخت کوشی و تلاش مردم و مسئولان دیده می شود.

پژوهش با اشاره به اینکه برای پیشرفت لارستان می بایست همه فکرها، جناح ها و مذاهب دست به دست هم دهند، افزود: همه تفکرات اصلاح طلب و اصولگرا وقتی که به منافع مشترک می رسند، باید در کنار هم قرار گیرند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با تأکید بر حفظ وحدت و برادری در بین مذاهب اسلامی با توجه به اشتراک در قرآن و پیامبر(ص)، اضافه کرد: دشمنان به دنبال ایجاد فتنه و تفرقه است و ما نباید اجازه دهیم کسی باعث اختلاف شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دولت در شرایط بداقتصادی است و به عبارتی هم باید آواربرداری کند و هم بسازد، تصریح کرد: انتقاد سازنده باید وجود داشته باشد و در یک نظام مردم سالار باید دیدگاهها بیان شود و مسئولین حرف مردم را بشنوند.

همچنین در این مراسم، حجت الاسلام محمد رمضانی امام جمعه موقت لارستان و شیخ صالح انصاری مدیر مد

به گزارش میلاد لارستان؛ در پایان این جلسه از تلاش های علی اکبر نجیب زاده تجلیل و به عنوان فرماندار شهرستان مرودشت منصوب و جلیل حسنی به عنوان فرماندار ویژه لارستان منصوب شد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین