شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی فارس منصوب شد

  ایوب فرامرزی در حکمی از سوی خاندوزی، وزیرامور اقتصادی و دارایی به عنوان مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس منصوب و معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان…

 

ایوب فرامرزی در حکمی از سوی خاندوزی، وزیرامور اقتصادی و دارایی به عنوان مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس منصوب و معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، آیین تودیع و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیرکل دفتر امور استانهای وزارت امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان، ذیحسابان و معاونین ذیحساب دستگاه های اجرایی استان و کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس برگزار شد.

در حکمی از سوی خاندوزی وزیرامور اقتصادی و دارایی، ایوب فرامرزی به عنوان مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس منصوب و معرفی شد.

رضا خواجه نائینی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی در این مراسم از زحمات و تلاش های بابک دائی مدیرکل اسبق اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است دکتر فرامرزی پیش از این معاون اقتصادی و محاسبات ملی مرکز آمار ایران بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین