یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

مدیر جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اوز معرفی شد

مدیر جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، مراسم تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز…

مدیر جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، مراسم تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز در سالن کنفرانس فرمانداری با حضور محمد محمدی فرماندار اوز، برومند معاون مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس، آقایاری معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و سایر مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد.

در این مراسم فرماندار شهرستان اوز ضمن تقدیر از فعالیت های نهاد انقلابی بنیاد مسکن، تلاش و زحماتی که در حوزه مسکن روستایی، شهری،پرداخت تسهیلات مسکن و طرح نهضت ملی مسکن در دوران مدیریتی مهندس دوستی روشن صورت گرفته را قابل ستایش دانست و افزود: چرخش در مدیران امری طبیعی است و عدم انجام آن ممکن است باعث ایجاد رکود و رخوت شود و با تغیر مدیران می توان از توان، انگیزه و روش های مدیریتی جدید بهره برد.

محمدی ضمن تبریک به مدیر جدید شهرستان، درخواست نمود در مسیر خدمت به مردم بویژه محرومین، کلیدواژه های دولت سیزدهم مانند شفافیت و پاسخگویی به مردم را مورد توجه قرار داده و با تعامل با بخشداران و مجموعه دهیاری ها و استفاده از ظرفیت های خیرین به توفیقات قابل توجهی در انجام خدمت به مردم دست یابند.

همچنین در این مراسم مهندس برومند معاون مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس از آمادگی جهت همکاری و تلاش همه جانبه مجموعه بنیاد مسکن فارس خبر داد. وی افزود: بالغ بر ۴۰% ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس بر عهده بنیاد مسکن می باشد که هم اکنون ساخت ۲۶۰۰۰ واحد شروع شده است.

در پایان با تقدیر از تلاش های مهندس دوستی روشن مدیر سابق بنیاد مسکن شهرستان مهندس کوهپیما به عنوان مدیر جدید بنیاد مسکن شهرستان معرفی گردید.

مهندس کوهپیما اهل لارستان با سابقه هفده ساله، در گذشته به عنوان معاون بنیاد مسکن لارستان فعالیت نموده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۸:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مدیر جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اوز معرفی شد”

  1. داود مگردان گفت:

    *جناب آقای مهندس کوهپیما*

    انتصاب شایسته جنابعالی را بعنوان *مدیر بنیاد مسکن شهرستان اوز* تبریک عرض نموده وتوفیق روزافزون شما را ازخداوندمتعال خواستاریم.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین