پنج شنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

سرپرست جدید اداره بهزیستی لارستان معرفی شد

سرپرست جدید اداره بهزیستی لارستان معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان در مراسمی با حضور داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان ،…

سرپرست جدید اداره بهزیستی لارستان معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان در مراسمی با حضور داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان ، حمید آزرمی معاون مشارکت های مردمی، اشتغال، مسکن، مراکز و موسسات غیر دولتی اداره کل بهزیستی استان فارس، معاونین فرمانداری و جمعی از روسای ادارات شهرستان، سرپرست جدید اداره بهزیستی لارستان معرفی شد.

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور حضرت آیت الله رییسی و همراهان شهیدش اظهار کرد: نام و یاد رییس جمهور شهید و دیگر شهیدان خدمت به دلیل مردمی بودن آنان، در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم و باز کردن گره مشکلات بهترین نوع کار خیر است.

داریوش دهقان با بیان اینکه سنت و روش پیامبران و ائمه معصومین بر کمک به نیازمندان و خدمت به محرومین بوده است، اظهار داشت: کار در بهزیستی کار بی‌توقع و ارزشمند است و طبق فرمایش ائمه معصومین برای اشخاصی خدمت می‌کنید که در نزد خداوند والا‌ترین مقام را دارند و این خدمات بهزیستی بهترین و خداپسندانه‌ترین خدمت است.

داریوش دهقان تاسیس بهزیستی را یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: این سازمان با ارایه خدمات مختلف به جامعه هدف و مردم منشا خدمات زیادی بوده است.

نماینده عالی دولت در لارستان اظهار کرد: بهزیستی از سازمان های مردم نهاد و ارزشی است چراکه با عزیزترین قشر جامعه سروکار دارد.

وی مسئولیت این دستگاه را رسالتی انسانی و اسلامی دانست و ادامه داد: خدمت در بهزیستی برای رفع نیازهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، معیشتی و غیره نیازمندان نوعی عبادت و وظیفه ای الهی است که توام با اجر دنیوی و اخروی خواهد بود.

در ادامه معاون مدیر کل بهزیستی استان فارس هم به ایراد سخن پرداخت.

در این مراسم از خدمات سعید حاجی حسینی رئیس سابق تجلیل و علیرضا بال افکن به عنوان سرپرست جدید اداره بهزیستی لارستان معرفی شد.

بال افکن اهل ارد و ساکن شهر لار و دارای کارشناس ارشد روانشناسی بالینی می باشد.

وی معاونت مشارکت های مردمی، اشتغال، مسکن، مراکز و موسسات غیر دولتی اداره کل بهزیستی استان فارس و رئیس اداره بهزیستی شهرستان های لارستان و گراش را در کارنامه خود دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین