یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

«مجاب» رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی لارستان شد

«مجاب» رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی لارستان شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور لارستان با حضور…

«مجاب» رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی لارستان شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور لارستان با حضور فرمانده انتظامی لارستان، فرماندار ویژه لارستان، معاونین و مسئولین انتظامی در سالن جلسات ستاد لارستان برگزار شد.

فرماندار ویژه لارستان در این مراسم از اقدامات پلیس راهور لارستان در رابطه با ارتقاء فرهنگ ترافیک و انضباط در معابر شهری، با توجه به وضعیت جغرافیایی تشکر کرد.

در ادامه سرهنگ “سید محمد یوسفی” فرمانده انتظامی لارستان اظهار داشت: در زمان تصدی سرهنگ “نوربخش” شاهد کاهش چشمگیر تصادفات و خدمات به عموم مردم بودیم که امید است این رویه همچنان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به این که مردم در مجموع لایق بهترین خدمات هستند و برخورد لازم می دانیم که در همه حوزه های کاری بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم تا شاهد افزایش اعتماد مردمی باشیم و در نهایت ایجاد امنیت مطلوب را به آنان هدیه کنیم.

در پایان این مراسم و طی حکمی که توسط جانشین انتظامی سرهنگ “شیروانی” قرائت گردید سرهنگ دوم ” اکبر مجاب” به عنوان رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان معرفی و از زحمات خستگی ناپذیر سرهنگ دوم “ابراهیم نوربخش فرد” تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین