سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 29

زندان؛ عاقبت خرده‌فروش موادمخدر در مسیر لار-زرین دشت

خرده‌فروش موادمخدر با ۷ كيلوگرم ترياك درزرين دشت دستگیر شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ فرمانده انتظامی‌ شهرستان زرين دشت از دستگيری يكی از خرده‌فروشان مواد افيونی…

خرده‌فروش موادمخدر با ۷ كيلوگرم ترياك درزرين دشت دستگیر شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ فرمانده انتظامی‌ شهرستان زرين دشت از دستگيری يكی از خرده‌فروشان مواد افيونی و كشف ۷ كيلوگرم ترياك از وی خبر داد.

سرهنگ يوسف كريمی راد گفت: برابر اخبار دريافتی مبنی بر اينكه فردی در امر خريدوفروش موادمخدر در سطح شهرستان زرين دشت وشهرستان همجوار لارستان فعاليت دارد، بلافاصله مراتب در دستور كار پليس قرار داد.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و طرح‌ها و گشت‌های هدفمند، مكان هايی كه اين خرده فروش در آنجا فعالت می كرد را شناسايی و تحت كنترل قرار دادند.

فرمانده انتظامی زرين دشت ادامه داد: ماموران پس از ساعت‌ها انتظار، درنهايت با مشاهده خودروی متهم با كسب مجوز از مقام قضایی، در يك عمليات پليسی خودروی وی را در يكی از ورودی های شهرستان زرين دشت متوقف كردند.

سرهنگ كريمی راد افزود: در بازرسی از خودروی اين خرده فروش موادمخدر، ۷ كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك كه به طرز كاملا ماهرانه درزير صندلی خودرو جاساز شده بود كشف شد.

وی خاطرنشان كرد: متهم كه قصد انتقال موادمخدر را از شهرستان لارستان به شهرستان زرين دشت را داشت،‌ دستگير و برای انجام  مراحل قانونی تحويل مراجع قضایی شد. فرمانده انتظامی شهرستان زرين دشت از شهروندان درخواست كرد: هرگونه اخبار و اطلاعات مبنی بر نگهداری، خريد و فروش موادمخدر را بلافاصله از طريق مرکز فوريت‌های پليسی ۱۱۰ در اختيار ماموران قرار دهند

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۶:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین