شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید عفیفه لارستان خبر داد

اتمام 5 عرصه محرومیت زدایی در روستاهای بخش مرکزی لارستان

میلاد لارستان: فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید عفیفه لارستان از اتمام ۵ عرصه محرومیت زدایی در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان با همکاری بسیجیان خبر داد.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید عفیفه لارستان از اتمام ۵ عرصه محرومیت زدایی در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان با همکاری بسیجیان خبر داد.

علی طیبی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه محرومیت زدایی یکی از اهداف عالیه حضرت امام(ره) بود، اظهار داشت: حضور نیروهای جوان، متخصص و متعهد در اردوهای جهادی نشان از بصیرت و وفاداری آنان به انقلاب و اسلام است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون با وجود کمبود بودجه با همت بسیجیان در قالب اردوهای جهادی ۵ عرصه محرومیت زدایی در سه روستای محروم بخش مرکزی لارستان به اتمام رسیده است، افزود: این طرح ها در روستاهای بیخویه، درز و مهرآباد به اجرا درآمده است.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید عفیفه لارستان با برشمردن این طرح ها، تصریح کرد: احداث دیوار حیاط مدرسه به طول ۱۵۰ متر به ارتفاع ۲ متر و تعمیر و نوسازی کلاس مدرسه در روستای بیخویه، ساخت دیوار حیاط منزل یکی از نیازمندان به طول ۶۵ متر به ارتفاع ۲ متر و دیوار چینی خانه عالم در روستای مهرآباد و همچنین تعمیر و نوسازی آشپزخانه منزل یکی از ایتام در روستای دُرز از جمله این طرح هاست.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این عرصه در مجموع ۱۲۰ میلیون ریال هزینه صرف شده است، ادامه داد: گروههای جهادی علاوه بر فعالیت های عمرانی، در زمینه مسائل گوناگون فرهنگی، اجتماعی و مشاوره نیز برای اهالی روستاها اقدام به برگزاری کلاس کرده اند.

طیبی در پایان از همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان، بسیج دانشجویی این شهرستان، گروه جهادی پایگاه مقاومت امام حسین(ع) شهر لار، گروه جهادی شهید عسکری زاده و حضرت رقیه(س) دانشگاه آزاد اسلامی لارستان و همچنین گروه جهادی حضرت زینب(س) دانشکده علوم پزشکی لارستان تقدیر و تشکر کرد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین