سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 38

نیازهای جوانان و احکام فرهنگی حلقه مفقوده لایحه برنامه ششم است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی گفت: لایحه برنامه ششم توسعه در بحث جوانان بسیار ضعیف عمل کرده و بار فرهنگی قوی ندارد. به گزارش میلادلارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران،…

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی گفت: لایحه برنامه ششم توسعه در بحث جوانان بسیار ضعیف عمل کرده و بار فرهنگی قوی ندارد. به گزارش میلادلارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران، جمشید جعفرپور با بیان اینکه موضوعات مهمی همچون سبک زندگی، نیازهای جوانان، اخلاق اسلامی حلقه‌های مفقوده احکام فرهنگی برنامه ششم هستند، گفت: برنامه پیشنهادی دولت در بحث جوانان بسیار ضعیف عمل کرده و بار و غنای فرهنگی قوی ندارد.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون فرهنگی تا آنجا که در توانش بود نسبت به غنابخشی مواد فرهنگی برنامه ششم اصلاحات و الحاقاتی را انجام داد که امیدواریم در جلسه کمیسیون تلفیق و صحن علنی مورد موافقت و تصویب قرار بگیرد.

جعفرپور بیان داشت: البته وسع مجلس برای این الحاقات و اصلاحات محدود است و تنها می‌تواند تغییرات اندکی در برنامه ششم ایجاد کند زیرا باید یک پایه و مبنایی فرهنگی وجود داشته باشد تا در کنار آن الحاقات و یا تغییرات را ایجاد کرد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین