سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

پذیرش کارشناسی در دو نوبت مهر و بهمن دانشگاه علمی کاربردی لارستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی _کاربردی لارستان، این دانشگاه برای نخستین بار در یک نوبت براي نیمسال مهر و بهمن سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در دوره‌های نظام آموزش مهارتی مهندسی…

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی _کاربردی لارستان، این دانشگاه برای نخستین بار در یک نوبت براي نیمسال مهر و بهمن سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در دوره‌های نظام آموزش مهارتی مهندسی فناوری وکارشناسی حرفه اي ناپیوسته از تاریخ   ۱۷ لغایت ۲۵ شهریور بدون کنکور پذیرش دانشجو دارد.

رشته های مورد پذیرش مهرماه: مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری، حقوق دستیاری قضایی در امور مدنی، تربیت مربی پیش دبستانی، گرافیک پوستر و نشانه هستند.

رشته های مورد پذیرش بهمن ماه نيز شامل: حسابداری مالی، حقوق ثبتی، تصویر سازی، مدیریت امور فرهنگی مي شود.

با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در یک نوبت و برای نیمسال اول و دوم سال تحصیلی ۹۶-۹۵،  براساس کد رشته محل‌های مشخص شده در دفترچه راهنما صورت می‌پذیرد، به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از درج کد رشته محل مورد علاقه در داخل تقاضانامه به نیمسال تحصیلی درج شده در مقابل کد رشته محل (شروع دوره تحصیلی از مهرماه یا بهمن‌ماه) و شرایط اختصاصی مندرج در دفترچه مربوط به مرکز آموزش آن کد رشته محل، توجه کنند.

علاقه مندان می توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org یا کافی نت دات نت و قیصریه جهت ثبت نام اینترنتی مراجعه  نموده و جهت کسب مشاوره تحصیلی با شماره  تلفن ۲۲۶۵۶۰۲-۲۲۶۵۶۰۹-۰۷۱تماس حاصل نمایند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین