شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بازدید اعضای شورا و شهرداری لار از دانشگاه علمی کاربردی لارستان

نشست ریاست و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر لار و نماینده شهردار با سرپرست و جمعی از اساتید و کارکنان مرکزآموزش علمی-کاربردی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان…

نشست ریاست و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر لار و نماینده شهردار با سرپرست و جمعی از اساتید و کارکنان مرکزآموزش علمی-کاربردی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان ، این نشست با حضور عبدا..محبی رئیس شورای اسلامی شهر لار و جمعی از اعضاء شورا و همچنین نماینده شهردار با فرجام سرپرست مرکز آموزش علمی –  کاربردی لارستان و جمعی از اسلاتید و کارکنان با هدف تعامل بیشتر و آشنایی با فضای آموزشی دانشگاه برگزار شد.

در ابتدا فرجام سرپرست مرکز پس از خوشامدگویی ،دانشگاه را مبدا و مرکز تحقق آمال هر ملتی معرفی کرد و اظهار داشت:اینجانب امیدوارم با مدیریت شهردار مردمی و تعامل مستمرشان بتوانیم شاهد ارتباط منطقی با شهرداری و شورای اسلامی شهر و دانشگاه باشیم.قطعاً این رابطه به ایجاد یک انرژی فکری به شهر و توسعه دانشگاه کمک می نماید.

فرجام در ادامه افزود :دانشگاه با وجود امکانات و ظرفیت های آموزشی و پژوهشی آمادگی ارائه خدمات علمی خود به ادارات شهرستان بویژه شهرداری را دارد.

محبی رئیس شورا نیز در این نشست با تاکید بر جایگاه آموزش علمی – کاربردی اظهار داشت:فارغ التحصیلان مرکز آموزش علمی – کاربردی در محیط آموزشی با مهارت و فضای کار آشنا می شوند و این مهم در زمینه ورود به بازار کار مؤثر است.

محبی در بخشی از سخنان خود  همراهی و همدلی مسئولین شهر را عامل اصلی پیشرفت شهرستان عنوان نمود .

گفتنی است اعضا ء شورا و اساتید حاضر در این نشست نقطه نظراتی در خصوص تعامل مثبت شورا و دانشگاه در حوزه مشاوره،برگزاری دوره های ضمن خدمت ،استفاده ازتخصص اساتید و دانشجویان و… بیان کردند.

در خاتمه اعضای شورا ضمن بازدید از فضای باز محوطه ساختمان ابراز امیدواری نموده تا بتوان در خصوص بهبود فضای سبز رایزنی و اقداماتی صورت پذیرد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۶:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین