چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

اخذ 834 فقره سندمالکیت تک برگ بر روی اراضی ملی در لارستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، محمد صادق یادگار مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی لارستان از اخذ ۸۳۴ فقره سند مالکیت…

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، محمد صادق یادگار مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی لارستان از اخذ ۸۳۴ فقره سند مالکیت تک برگ خبر داد. مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه شهرسازی لارستان عنوان داشت: در سال جاری به جهت صیانت از حقوق بیت المال و حفظ مالکیت دولت بر روی اراضی ملی تاکنون ۸۳۴ فقره سند مالکیت تک برگ بر روی اراضی تفکیکی با هماهنگی و همکاری اداره ثبت اسناد و املاک حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان اخذ شده است.

وی افزود :  با جانمایی فایل رقومی اراضی عملاً صدور سند معارض بر روی اراضی ملی غیر ممکن خواهد بود و از این جهت اخذ اسناد مالکیت تک برگ از اهمیت بالایی برخودار است.

یادگار تصریح کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری نیز سند مالکیت به میزان ۱۲ میلیون متر مربع از اراضی ملی تحویل و تحول شده با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اخذ شده و ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری برای حداقل ۱۸۰۰  هکتار دیگر از اراضی ملی واقع در حریم و محدوده ی شهر نیز سند مالکیت تک برگ اخذ گردد .

وی در بخش دیگری از فعالیت های اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، به رفع تصرفات ۳۰ هزار متر مربعی اخیر اشاره نمود و عنوان داشت : این اراضی دولتی از ید متصرفین خارج و کلیه آثار تصرف قلع و قمع گردیده است .

مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی لارستان در خصوص پرونده های حقوقی در جریان و مطرح در محاکم قضایی افزود : تاکنون به تعداد ۲۳ فقره دادنامه به نفع سازمان ملی زمین و مسکن از محاکم قضایی اخذ شده است .

محمد صادق یادگار همچنین از مردم این منطقه خواست تا انتقادات وپیشنهادات خودرا از طریق پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۱۹۷۱ با اداره روابط عمومی اداره کل در میان بگذارند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین