سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 42
در نشست با مدیرعامل پست کشور:

جعفرپور:سطح ارائه خدمات مخابرات در لارستان مطلوب است

نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی گفت: در منطقه لارستان شرکت مخابرات به دلیل کسب درآمد بالا، بیشترین خدمات را ارائه می‌دهد.  به گزارش میلادلارستان…

نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی گفت: در منطقه لارستان شرکت مخابرات به دلیل کسب درآمد بالا، بیشترین خدمات را ارائه می‌دهد.

 به گزارش میلادلارستان جمشید جعفرپور پیش از ظهر امروز در نشست مشترک مسؤولان این شهرستان با معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل پست ایران بابیان اینکه برای حل مشکلات کشور می‌توان با تکیه‌بر ظرفیت‌های داخلی بخش بسیاری از آن را حل کرد، اظهار داشت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی راهگشای حل مسائل است و می‌توان با استفاده از ظرفیت‌ها در هر منطقه‌ای به حد مطلوب رسید.

وی با اشاره به اینکه شهرستان لارستان دارای ظرفیت‌ها و مزیت‌هایی است که شاید بتوان کمتر جایی از کشور مشابه آن باشد، افزود: فرودگاه لارستان از معدود فرودگاه‌های سودآور کشور است و باید از ظرفیت‌های پنهان این مجموعه بهره برد.

نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه به دلیل ارتباط مردم لارستان با کشورهای مختلف دنیا سطح توقعات آن‌ها نیز با سایر نقاط کشور بالاتر و البته به‌حق است، تصریح کرد: در منطقه لارستان شرکت مخابرات به دلیل کسب درآمد بالا، بیشترین خدمات را ارائه می‌دهد.

img_3025

همچنین در این جلسه معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان بابیان اینکه شرکت پست از نهادهای پیشگام در امر توسعه مناطق محروم کشور است، تصریح کرد: این شرکت برای جامه عمل پوشاندن به شعار اقتصاد مقاومتی نقش اساسی را دارد.

img_3043

جلیل حسنی با برشمردن ویژگی‌های شاخص شهرستان لارستان، اضافه کرد: نزدیکی به بندرهای جنوبی کشور، نزدیکی به جزایر قشم و کیش و همچنین کشورهای حوزه خلیج‌فارس، نزدیکی به میدان‌های گازی، وجود زیرساخت‌هایی مانند فرودگاه بین‌المللی، وجود گمرک تجاری و فرودگاهی، منابع مالی و اقتصادی، نیروی انسانی قوی و غیره از ویژگی‌های این شهرستان است. فرماندار ویژه لارستان با اشاره به نقش تأثیرگذار منطقه این شهرستان در بُعد اجتماعی و اقتصادی بین‌المللی به‌ویژه در کشورهای حوزه خلیج‌فارس، تصریح کرد: قرارگیری لارستان در منطقه استراتژیک نقطه اتصال استان‌های فارس، هرمزگان و بوشهر، حس مشارکت‌پذیری مردم و استقرار دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در این شهرستان از دیگر شاخصه‌های مهم آن است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین