سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 29
مدیرکل شرکت پست استان فارس خبر داد

نصب 2 میلیون کدپستی در نقاط شهری و روستایی استان فارس

میلاد لارستان: مدیرکل شرکت پست استان فارس گفت: ۱ میلیون و ۶۳۰ هزار نقطه شهری و ۶۸۲ هزار مکان روستایی استان فارس و به عبارتی بیش از ۲ میلیون پلاک پستی نصب شده است.

مدیرکل شرکت پست استان فارس گفت: ۱ میلیون و ۶۳۰ هزار نقطه شهری و ۶۸۲ هزار مکان روستایی استان فارس و به عبارتی بیش از ۲ میلیون پلاک پستی نصب شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ احمدرضا واعظی پور در نشست مشترک مسئولان شهرستان لارستان با معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه پُست بخش جدایی ناپذیر اقتصاد جهانی است، اظهار داشت: متأسفانه در کشورمان، نگاه مردم و برخی از مسئولین نگاهی سنتی است.

وی با اشاره به مأموریتی پست در نقاط مختلف جهان و ایران، افزود: تحقق دولت الکترونیک در دنیا گره های بسیار بزرگی از جامعه باز کرده است و اگر پست به جایگاه واقعی خودش در کشور برسد، باعث رفع بخش زیادی از اشتغال می کند.

مدیرکل شرکت پست استان فارس با بیان اینکه در این استان خدمات ۴۴ دستگاه اجرایی با ۸۲۶ خدمت کارکرد در دفاتر پیشخوان ارائه می شود، تصریح کرد: مردم برای دریافت خدماتی از قبیل آب، برق، گاز، ثبت اسناد، ثبت احوال و غیره به پست مراجعه می کنند.

واعظی پور با اشاره به اینکه نقشی که کدملی در اطلاعات سجّلی افراد دارد، کدپستی در سامان دهی دیتاهای مکانی دارد، خاطر نشان کرد: در حوزه تجارت الکترونیک، تحقق دولت الکترونیک و آدرس استاندارد از نقش مهم پست است که در صورت اجرا در حال تحول خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بحث سرشماری در دنیای توسعه یافته منسوخ شده است، ادامه داد: در استان فارس ۱ میلیون و ۶۳۰ هزار نقطه شهری و ۶۸۲ هزار مکان روستایی یعنی بیش از ۲ میلیون پلاک پستی نصب شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین