جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
رئیس پست لارستان

ارائه 73 هزار ترافیک خدمات اداری در پست لارستان

میلاد لارستان: رئیس پست لارستان از ارائه ۷۳ هزار ترافیک خدمات اداری در پست این شهرستان خبر داد و گفت: در پنج ماهه ابتدایی سال جاری بیش از ۱۰۶ هزار مرسوله پذیرش و ۲۱۰ هزار مرسوله توزیع شده است.

رئیس پست لارستان از ارائه ۷۳ هزار ترافیک خدمات اداری در پست این شهرستان خبر داد و گفت: در پنج ماهه ابتدایی سال جاری بیش از ۱۰۶ هزار مرسوله پذیرش و ۲۱۰ هزار مرسوله توزیع شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ اسدالله رستمی در نشست مشترک مسئولان این شهرستان با معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل پست ایران با بیان اینکه سرانه ترافیک پستی یکی از شاخصه های توسعه یافتگی است، اظهار داشت: پست می بایست از خدمات پایه ای عبور کند و به سمت بازار الکترونیکی و برون سپاری خدمات اداری حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه اداره پست لارستان با تعداد ۶۰ دفتر پیشخوان، ICT و دفاتر نمایندگی در سطح ۸ شهر و ۲۸۶ روستا به ارائه خدمات می پردازد، افزود: در سال گذشته ترافیکی بیش از ۲۲۶ هزار مرسوله در اداره پست لارستان پذیرش و ۴۱۰ هزار مرسوله توزیع شده است.

رئیس پست لارستان با بیان اینکه در سال گذشته به عنوان اداره برتر به لحاظ خدمات کمی و کیفی در بین شهرستانهای استان فارس پس از شهرستان شیراز قرار گرفته است، تصریح کرد: در پنج ماهه ابتدایی سال جاری بیش از ۱۰۶ هزار مرسوله پذیرش و ۲۱۰ هزار مرسوله توزیع شده است.

رستمی با اشاره به اینکه خدمات نیابتی پستی متعددی در اداره پست لارستان ارائه می شود، ادامه داد: در پنج ماهه ابتدایی امسال ۳ هزار و ۱۰۰ خدمات نیابتی اداره ثبت اسناد، ۹۰۰ ترافیک اداره گاز، ۷۱۱ ترافیک بنیاد مسکن، ۷ هزار و ۷۰۰ ترافیک اداره ثبت احوال، ۱ هزار و ۵۰۰ ترافیک امور مالیاتی و ۲ هزار و ۲۰۰ ترافیک از جهادکشاورزی و در مجموع ۷۳ هزار ترافیک مربوط به خدمات اداری در پست لارستان به مردم ارائه شده است.

وی با بیان اینکه هدف از برون سپاری خدمات اداری کاهش هزینه ها برای مردم، کاهش سفرها، توسعه اقتصادی و همچنین جلوگیری از آلودگی هوا است، یادآور شد: در ابتدای هر فصل کشاورزی بیش از ۳۰ هزار ترافیک صدور حواله سوخت کشاورزی ثبت می شود که باعث کاهش کم شدن هزینه ها و جلوگیری از قاچاق میلیون ها لیتر سوخت شده است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین