جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

چاپخانه کوثر لارستان در میان برترینهای چاپ فارس

چاپخانه کوثر لارستان در میان برترین های حوزه چاپ و نشر فارس قرار گرفت. به گزارش میلادلارستان به نقل از شبستان، برترین های عرصه چاپ استان فارس در پایان مراسم سومین…

چاپخانه کوثر لارستان در میان برترین های حوزه چاپ و نشر فارس قرار گرفت. به گزارش میلادلارستان به نقل از شبستان، برترین های عرصه چاپ استان فارس در پایان مراسم سومین دوره جشن صنعت چاپ استان  با حضور مدیر کل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش محمود نجابتی و نصرالله نافه فشان از چاپخانه های «وحید» و «پاسارگاد» به عنوان پیشکسوت نمونه مورد تجلیل قرار گرفتند، جواد اشرافی از چاپخانه «اشرافی» به عنوان چاپخانه ‌دار نمونه استان و احسان شریف‌ زاده از چاپخانه «کوثر لارستان» به عنوان چاپخانه ‌دار نمونه شهرستان‌ ها مورد تقدیر واقع شدند.

محمدحسین شیشه‌ بر از مجتمع چاپ «دنیا» به عنوان تولیدکننده نمونه محصولات چاپی، یوسف خرمایی از مجتمع «فخر ایران» به عنوان صادرکننده نمونه، سید مهدی علوی از چاپخانه «ترنج» و سید محمدحسین دوست فاطمه از چاپخانه «رهپویان وصال» به عنوان متخصص و کارشناسان نمونه، مجتبی عبدالهی از چاپ «گسترده» به عنوان نوآور نمونه، احمد خرمایی از مجتمع «فخر ایران» به عنوان کارگر نمونه و هادی بابکان از چاپخانه «حافظ» به عنوان مدیر جوان تجلیل شدند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین