پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دومین کتاب نویسنده «عمادشهری» منتشر شد

«بچه‌های خوب مدرسه دلشاد» عنوان دومین کتاب نویسنده اهل عمادشهر است که به تازگی چاپ و منتشر شده است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از رسانه «دیدار»، رستم فتوت،…

«بچه‌های خوب مدرسه دلشاد» عنوان دومین کتاب نویسنده اهل عمادشهر است که به تازگی چاپ و منتشر شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از رسانه «دیدار»، رستم فتوت، اهل و ساکن عمادشهر، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز ، فرهنگی که تدریس در مقطع دبیرستان و پیش‌دانشگاهی و دانشگاه پیام‌نور و آموزگاری و معاونت آموزشی و مدیریت مدرسه را در کارنامه دارد. وی همچنین عضو شورای چهارم عمادشهر بود.

او علاقه‌مند تحقیقات محلی و پژوهش‌های ادبی و تصحیح نسخه‌های خطی است و حاصل آن مقالات متعدد در مجلات معتبر و رسانه‌های محلی و منطقه‌ای و پایان‌نامه‌ای تحت عنوان تصحیح و توضیح تذکره شیخ شمس‌الدین محمدبن ابی نجم و چند اثر اعم از ترجمه و تالیف آماده چاپ است.

اولین کتاب او «دوبیتی‌های رضوان خنجی» است که با مقدمه مفصل در شرح حال و زمان حیات و مضامین شعری رضوان خنجی در سال ۱۳۸۵ توسط انتشارات همسایه منتشر شده است.

دومین اثر این نویسنده چند روزی است با عنوان «بچه های خوب مدرسه دلشاد» اثر برگزیده «سومین همایش ملی کودکان ایران اسلامی» که به همت انتشارات پر سرخ قشم به زیور چاپ آراسته شده است.

در این کتاب مسائل مختلف اخلاقی و تربیتی با هدف نهادینه کردن آن بین دانش‌آموزان مدارس ابتدایی در قالب قصه‌ای شیرین و جذاب مطرح شده است.

لازم به ذکر است قیمت روی جلد کتاب ۲۲۰۰۰ تومان است که با احتساب ۲۰ درصد تخفیف ویژه مدارس و… به قیمت هر جلد ۱۷۵۰۰ تومان اهدا می‌گردد.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتساپ نویسنده: ۰۹۳۵۴۱۸۹۸۳۲ پیام دهید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین