جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
در مرحله اول جشن عاطفه ها صورت گرفت

جمع آوری مبلغ 2 میلیارد و 700 میلیون ریال در لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال توسط خیرین و نیک اندیشان لارستانی در مرحله اول جشن عاطفه ها خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال توسط خیرین و نیک اندیشان لارستانی در مرحله اول جشن عاطفه ها خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور اظهار داشت: مرحله اول جشن عاطفه ها با مشارکت انجمن های خیریه،شوراهای اسلامی شهر و روستا،مراکز نیکوکاری،حامیان طرح اکرام و محسنین،خیرین و نیک اندیشان در سطح شهرستان لارستان و با برگزاری جشن گلریزان عاطفه ها،برگزاری مسابقات ورزشی و دیگر برنامه های متنوع در شهریور ماه برگزار گردید .

دلاور با یادآوری اینکه جشن عاطفه های امسال به صورت متمرکز و طی دو مرحله برگزار می شود ، گفت: هدف از برگزاری این جشن ملی، اشاعه فرهنگ احسان و نوع دوستی و نهادینه کردن فرهنگ انفاق در حمایت از دانش آموزان نیازمند است.

وی به شعار جشن عاطفه ها با عنوان مهر درانتظار همدلی اشاره کرد و افزود: مرحله نخست این جشن از اول تا پایان شهریورماه سال جاری با حضور گسترده هموطنان لارستانی برگزار گردید که حاصل آن کمک ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی را در پی داشت.

مدیر کمیته امداد لارستان اضافه کرد: مرحله دوم، دهم مهرماه در ۳۳۰مدرسه در سطح شهرستان لارستان با هدف تامین پوشاک و نوشت‌افزار تحصیلی دانش‌آموزان برگزار می شود که کمک های جمع آوری شده لزوما به همان مدرسه اختصاص خواهد یافت .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین