یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

گراش، بوانات و لامرد پیشتازان در ثبت نام سرشماری اینترنتی

میلاد لارستان: با نزدیک شدن به پایان هفته اول سرشماری اینترنتی، گراش، بوانات و لامرد نسبت به سایر شهرستان‌های دیگر استان فارس مشارکت بیشتری داشته اند.

با نزدیک شدن به پایان هفته اول سرشماری اینترنتی، گراشی‌ها بیشتر از شهرستان‌های دیگر استان فارس در این سرشماری شرکت کرده‌اند.

به گزارش میلاد لارستان؛ اصغر فرودی، فرماندار و رئیس ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان گراش، اعلام کرد: «با توجه به کسب مقام نخست در بین ۲۹ شهرستان استان فارس در زمینه سرشماری اینترنتی و اطلاع رسانی و آگاه‌سازی عمومی، لازم می‌دانم از تلاش‌های موثر و زحمات بی‌دریغ همه اعضای محترم ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان گراش تشکر نمایم. امید است که این روند تا پایان سرشماری ادامه یابد.»

بر اساس آخرین آمار، وضعیت ثبت اطلاعات خانوارهای استان فارس که از سوی مدیر اجرای سرشماری اعلام شده است ۶ درصد از جمعیت پیش‌بینی شده گراش در ثبت‌نام اینترنتی مشارکت کرده‌اند. این آمار در کل کشور حدود دو درصد است. پیش‌بینی شده است تا پایان سرشماری ۲۰ تا ۳۰ درصد جمعیت کشور در سرشماری اینترنتی مشارکت کنند.

بعد از شهرستان گراش در استان فارس، شهرستان‌های بوانات و لامرد رتبه‌های دوم و سوم را در ثبت اطلاعات خانوار در سامانه سرشماری دارند.

افراد می‌توانند با استفاده از کدملی خود در سایت سرشماری ۹۵ https://www.sarshomari95.ir اطلاعات خانوار را وارد کرده و در زمان مراجعه‌ی آمارگیران، تنها نیاز به کد شناسایی خواهند داشت. سرشماری اینترنتی تا ۲۵ مهرماه ادامه دارد.

به جز ثبت اطلاعات از طریق تلفن‌های هوشمند و رایانه، برخی ادارات همانند ورزش و جوانان و صنعت، معدن و تجارت نیز به صورت رایگان سرشماری اینترنتی را ثبت می‌کنند.

منبع: هفت‌برکه

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “گراش، بوانات و لامرد پیشتازان در ثبت نام سرشماری اینترنتی”

  1. ناشناس گفت:

    من و همکارانم چند روزه هرچی این سایت رو میزنیم وارد نمیشه . اشکال چیه؟

  2. محمدحسین برغمدی گفت:

    هرگاری میکنم ‌بازنمیشه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین