سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 42

رفع تصرف از اراضی ملی 4 میلیاردی در لارستان

بیش از ۲۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در شهرهای لار، اوز و خور توسط یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی لارستان رفع تصرف شد. به گزارش…

بیش از ۲۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در شهرهای لار، اوز و خور توسط یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی لارستان رفع تصرف شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان ، مهندس محمدرضا باقری فرد مدیر کل راه وشهرسازی لارستان از حساسیت های موجود در خصوص اراضی ملی و انجام اقدامات پیشگیرانه با هر گونه تخلف عمدی و سهوی و تصرف اراضی ملی در جهت باز پس گیری از متصرفان خبر داد.

باقری فرد درخصوص تصرفات اخیر در سطح شهرهای لار، اوز و خور اظهار داشت : بیشترین رفع تصرفات اخیر مربوط به مسکن مهر شهرهای  لار، اوز و اراضی ملی جمال آباد شهر خور به ارزش ۴ میلیارد ریال بوده که به وسیله کاشت درخت و حصار کشی تصرف شده بود.

مدیر کل راه و شهرسای لارستان با اشاره به این مطلب که هرگونه ساخت و ساز در این اراضی و همچنین نقل و انتقال آن ممنوع است، خاطر نشان کرد : با توجه به تشکیل یگان حفاظت از اراضی ملی در اداره کل راه و شهرسازی لارستان در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، نسبت به برخورد با متصرفین مغرض تلاش خواهیم کرد و به افراد سودجو فرصت تعرض به بیت المال را نخواهیم داد.

وی در ادامه افزود : چنانچه شهروندان قصد خرید املاک و اراضی در محدوده و حریم شهرها  را دارند ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه وشهرسازی لارستان صورت داده تا ناخواسته جزء متصرفان اراضی دولتی قرار نگیرند و همچنین به منظور حفاظت از اراضی دولتی و حفظ حقوق بیت المال در صورت مشاهده هر گونه اقدامی مبنی بر تصرف اراضی دولتی سریعا مراتب را به یگان حفاظت از اراضی مستقر در اداره کل راه وشهرسازی لارستان به  شماره تلفن۰۷۱۵۲۲۴۱۱۶۰-داخلی ۳۱۰۴  (اداره شناسایی و حفاظت) در میان بگذارند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین