پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نشریه «ایراهستان» به صاحب امتیازی «حمید منشی» پروانه انتشار گرفت

نشریه «ایراهستان» به صاحب امتیازی «حمید منشی» پروانه انتشار گرفت. پایگاه اطلاع رسانی آفتاب لارستان از اخذ مجور دوهفته نامه «ایراهستان» به صاحب امتیازی و مدیریت مسئولی «حمید منشی» از…

نشریه «ایراهستان» به صاحب امتیازی «حمید منشی» پروانه انتشار گرفت. پایگاه اطلاع رسانی آفتاب لارستان از اخذ مجور دوهفته نامه «ایراهستان» به صاحب امتیازی و مدیریت مسئولی «حمید منشی» از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

منشی، مدیریت مسئولی سایت آفتاب لارستان را نیز برعهده دارد و به این ترتیب «ایراهستان» نشریه مکتوب و چاپی نزدیک و مشابه این رسانه خواهد بود. وی نزدیک به دو دهه است در حوزه مطبوعات و روزنامه نگاری فعالیت می کند و پیش از این سردبیر نشریاتی در لارستان همچون «خبر لارستان»، «صحبت نو» و «بشارت نو» بوده است.

بنابراین گزارش فعالیت رسمی و انتشار دوهفته نامه «ایراهستان» با تکمیل تحریریه این نشریه که شامل نویسندگان سایت آفتاب لارستان و تعداد دیگری از اهالی رسانه در منطقه است به زودی در قالب و گرافیکی متفاوت و جدید و با تاکید بر «نقد و تحلیل» آغاز می شود.

گفتنی است با تسهیل روند اخذ مجوز نشریه و پایگاه های خبری اینترنتی از آغاز به کار دولت تدبیر و امید تعداد نشریات و سایتهای دارای مجوز در لارستان بطور محسوسی افزایش یافته و اینک بیش از ده نشریه در لارستان با اخذ مجوز، همچنین چند سایت نیز با مجوز و تعدادی نیز بدون مجوز مشغول فعالیتند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۶:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین