دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مستند بناهای تاریخی گراش ساخته می‌شود

مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گراش گفت: گروهی از تصویربرداران و مستندنگاران به گراش آمدند و با دوربین‌های پیشرفته فیلم‌برداری و عکاسی از بناهای تاریخی شهرستان گراش…

مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گراش گفت: گروهی از تصویربرداران و مستندنگاران به گراش آمدند و با دوربین‌های پیشرفته فیلم‌برداری و عکاسی از بناهای تاریخی شهرستان گراش فیلم‌برداری کردند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از تسنیم و  روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس جواد اسدی اظهار داشت: مستند رویای سرزمین پارس به کارگردانی علی لایق‌زاده و تصویر‌برداری و تدوین سید جواد هادی اصل به مدت دو سال است که در حال ساخت است و تمام جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان فارس در قالب مستند ۳۰ قسمت ۸ دقیقه‌ای در این مستند به تصویر کشیده شده است.

وی افزود: عبدالرضا حیدری، نویسندگی این برنامه را برعهده دارد و همچنین هنرمندان پیشکسوت سینما و تلویزیون چون زهرا سعیدی، فقیه سلطانی، لیلا برخورداری، رحمان تقی‌پور، مهدیه محمد‌خوانی، شهره سلطانی در این مستند حضور دارند. استاد بهروز رضوی نیز به عنوان گوینده با این گروه همراه است.

اسدای خاطرنشان کرد: قرار است بعد از تکمیل مراحل فیلمبرداری از بناهای تاریخی شهرستان‌های جنوب استان فارس این مستند برای آشنایی و شناخت بیشتر مردم با جاذبه‌های گردشگری و تاریخی جنوب فارس به ویژه شهرستان گراش از شبکه‌های تلوزیونی پخش و لوح فشرده آن نیز به کلیه ادارات میراث فرهنگی ارسال شود

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین