شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

دیدار جمعی از خادمان شهدا لارستان با خانواده شهید بیمون نژاد

میلاد لارستان: جمعی از بسیجیان کمیته خادمین الشهدا لارستان به دیدار خانواده شهید جلال بیمون نژاد رفتند.

جمعی از بسیجیان کمیته خادمین الشهدا لارستان به دیدار خانواده شهید جلال بیمون نژاد رفتند.

به گزارش میلاد لارستان؛ گروهی از بسیجیان کمیته خادمین ناحیه مقاومت لارستان به سرپرستی حاج حسین زینل زاده از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حضور در منزل شهید جلال بیمون نژاد یاد آن سفر کرده را گرامی داشتند.

در این برنامه که جاهدی فرمانده سپاه لارستان نیز حضور داشت ابتدا مادر شهید در مورد خواب دیدن فرزند شهیدشان گفت و از اخلاق ایثارگری این شهید بزرگوار یاد کرد.

مادر شهیدبیمون نژاد در قسمتی از خاطرات خود این شهید را فردی انقلابی توصیف کرده که دغدغه اش حفظ اسلام و انقلاب بود.

وی افزود: شهید بیمون نژاد هر وقت که از جبهه نیز باز می گشت سریعا به فکر برگشتن به جبهه بود و در مورد این سوال که کی پس قصد ازدواج داری می گفت که من با تفنگ خود ازدواج کرده ام و باید از دین اسلام دفاع کنم زیرا دین در خطر است.

مادر شهید در قسمتی از خاطرات خود ادامه داد: در حالیکه در یکی از جنگها جلال از ناحیه دست دچار سوختگی و از ناحیه چشم نیز دچار آسیب شده بود باز سر رفتن به جبهه داشت و حاضر به استراحت در خانه نمی شد.

وی راه شناخت فررزند خود را از تکه های مانده از لباسش گفت: هنوز آن تکه ها را در قاب عکسی در خانه دارد. ( شهید بیمون نژاد به مدت ۸ سال مفقودالاثر بوده است.)

در قسمتی دیگر از برنامه حاج حسین زینل زاده که یکی از همرزمان شهید بزرگوار بوده است با ذکر چند خاطره از شهید یاد ایشان را گرامی داشت.

وی گفت: فاصله شهادت ایشان با سردار شهید نجفعلی مفید فقط چهار روز بوده و اتفاقا آخرین کلامی هم که ایشان در عملیات کربلای ۸ در منطقه عملیاتی شلمچه داشته نام نجفعلی مفید بود که ما با همین کلمه فهمدیم که جلال بیمون نژاد لحظه شهادتش فرا رسیده است.

در قسمت دیگری از برنامه بخشی از وصیت نامه آن شهید با این کلام خوانده شد:

بسم الله الرحمن الرحیم خدایا از تو میخواهم هر وقت از این بنده گنهکارت راضی شدی مرا در راه خودت شهید کن… خدایا تو شاهدی که چیزی عزیزتر از جانم ندارم که در راهت تقدیم کنم هر وقت از من راضی شدی مرا در راه خودت شهید کن…..هدف من فقط و فقط به رضای خدا و احیای دین اسلام نه به طمع بهشت و نه ترس از جهنم بلکه وظیفه شرعیم بوده که بروم و دین خدا و رسول الله را یاری کنم.

شهید جلال بیمون نژاد در سال ۱۳۴۲ در لار به دنیا آمدند و در تاریخ ۲۲/۰۱/۶۶ در عملیات کربلای ۸ در منطقه شلمچه به خیل عظیم شهادت نائل آمدند. وظیفه ایشان در جبهه های حق علیه باطل به عنوان بیسیم چی بوده. پیکر ایشان پس از ۸ سال مفقودی در همان منطقه پیدا و به شهرستان بازگشت داده شد.

shahid-01

shahid-02

shahid-03

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین