چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
مسول حفظ آثار و تشر ارزشهای دفاع مقدس لارستان خبر داد

برگزاری دو یادواره شهدا در لارستان

میلاد لارستان: مسؤول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لارستان از برگزاری یادواره شهدای جانباز و همچنین یکی از شهدای ورزشکار در شهر لار خبر داد.

مسؤول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لارستان از برگزاری یادواره شهدای جانباز و همچنین یکی از شهدای ورزشکار در شهر لار خبر داد.

 امین دل‌خسته در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: برگزاری یادواره‌ها علاوه بر اثربخشی معنوی آن، باعث شناخت شخصیت و راه شهدا می‌شود.

وی از برگزاری یادواره شهدای جانباز فردا چهارشنبه ۱۰ آذرماه از ساعت ۱۸:۳۰ به میزبانی پایگاه مقاومت جانبازان در محل مسجد علی بن ابی‌طالب(ع) شهر لار خبر داد و افزود: شهدای جانباز با تأسی از رفتار و منش آقا ابوالفضل‌العباس(ع) پس از تحمل دوران جانبازی به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده‌اند.

مسؤول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لارستان بابیان اینکه از شاخصه‌های شهدا توجه به ورزش، سلامتی و جوانمردی بوده است، تصریح کرد: برای گرامیداشت شهدای ورزشکار، یادواره شهید باقر زارع از شهدایی که دارای منش پهلوانی بوده است، برگزار می‌شود.

دل‌خسته با اشاره به اینکه این یادواره پنجشنبه هفته جاری همراه با نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای مرکزی شهر لار برگزار خواهد شد، ادامه داد: در یادواره شهید زارع هم‌رزمان آن بزرگ‌مرد به روایتگری می‌پردازند.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۰ یادواره در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها، مدارس و ادارات لارستان برگزارشده و حُسن ختام این برنامه‌ها، برگزاری یادواره سرداران و شهدای شهرستان لارستان است که در اسفندماه برگزار می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین