سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

اوزِ نامزد پایتختی کتاب ایران شد+توضیح

شهر اوز به عنوان پایتخت کتاب ایران نامزد شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛جلیل حسنی در مراسم آغاز ساخت کتابخانه کودک و نوجوان در…

شهر اوز به عنوان پایتخت کتاب ایران نامزد شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛جلیل حسنی در مراسم آغاز ساخت کتابخانه کودک و نوجوان در شهر اوز اظهار داشت:نامزدی اوز به عنوان پایتخت کتاب ایران، خود یکی از افتخارات این بخش ، شهرستان و استان محسوب می شود.

حسنی افزود:  جامعه ای که یقینا به موضوع کتاب و کتابخوانی و مطالعه و احداث کتابخانه اهمیت می دهد، آینده ای سرشار از رشد و توسعه در همه ابعاد زندگی اجتماعی خواهد داشت و این مشارکتی که مردم بخش اوز دارند نشان از فرهنگ والای آنهاست و این مشارکت ها و احساس مسئولیت ها در بحث افزایش میانگین شعور اجتماعی که ناشی از مطالعه است باعث شد است که بخش و شهر اوز بعنوان پایتخت کتاب ایران نامزد شود که این خود یکی از افتخارات این بخش ، شهرستان و استان محسوب می شود.

evaz-ketab

فرماندار ویژه لارستان خطاب به حاضرین در این مراسم خاطر نشان ساخت:یقینا این مهم در نتیجه همت شما است و نتیجه آن غنای فرهنگی و توجهی که شما به علم ودانش و کسب این امر مهم دارید و مهمتر از آن این است که کتابخانه ای که احداث می شود تحت عنوان کتابخانه کودک و نوجوان نام گرفته است.

وی ادامه داد: خدا را شکر در بحث کتاب و کتابخوانی در این شهر توجه ویژه تری به کودکان و نوجوانان شده است که خوشبختانه شما خیلی خوب تشخیص داده اید و خیلی خوب برنامه ریزی کرده اید و همه کسانی که در اینجا تاثیرگذار بوده اند چه کتابخانه های عمومی و چه مسئولین فرهنگی و دانشگاها و مدارس علوم دینی همه با هم کار زیبا و زیبنده ا ی انجام و فردی را در این امر خیر مشارکت داده اید .

توضیح : در جلسه ای که طی روزهای گذشته در خصوص  هماهنگی طرح پایتخت کتاب ایران با حضور جمشید رضائی سرگروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان فارس، بخش‌دار، شهردار، رئیس شورای اسلامی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی و کتابداران شهر اوز برگزار شد،  شهر اوزِ فارس نامزد پایتختی کتاب ایران گشت.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  هنر آنلاین با توجه به اینکه در دوره های اول و دوم به ترتیب شهرهای اهواز و نیشابور به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شدند امسال اوز نیز در بین شهرهای دیگر متقاضی نامزدی سومین پایتخت کتاب ایران شد. جمشید رضائی در این جلسه اظهار داشت:اعلام کرد پتانسیل هایی که برای انتخاب شهر اوز لازم است می تواند نظیر سبد کتاب، معرفی کتاب در نشریات به طور مستمر، کتابخانه های سیار، مادر و کودک باشد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین