پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 17

مشوق های حمایت از سرمایه گذاران صنعتی

میلاد لارستان: رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از تمدید دستورالعمل حمایت و ترغیب سرمایه‌گذاران جهت استقرار در شهرک‌های صنعتی خبر داد. علی صداقت‌پور اظهار داشت: تمدید این…

شهرک صنعتی میلاد لارستان: رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از تمدید دستورالعمل حمایت و ترغیب سرمایه‌گذاران جهت استقرار در شهرک‌های صنعتی خبر داد. علی صداقت‌پور اظهار داشت:

تمدید این دستورالعمل در راستای سیاست‌های کلی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرک‌های صنعتی باهدف تأمین شرایط فعال‌سازی تمامی امکانات برای توسعه کارآفرینی و به حداکثر رساندن مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی انجام می‌شود.

صداقت پور خاطرنشان کرد: براساس این دستورالعمل برای حمایت بیشتر از سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مناطق کمتر توسعه‌یافته علاوه بر اعمال تخفیف ۱۰ درصدی در واگذاری زمین، مدت‌زمان بازپرداخت اقساط متقاضیان واحدهای صنعتی به ۳۶ ماه و میزان پرداخت نقدی نیز به ۱۵ درصد رسیده است.

 وی بابیان اینکه واگذاری زمین در مناطق برخوردار همچنین مشمول تخفیف ۵ درصدی می‌شود تصریح کرد: یک سال تنفس در بازپرداخت اقساط نیز برای سرمایه‌گذاران در مناطق کم برخوردار لحاظ می‌شود.

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: مدت‌زمان بازپرداخت اقساط واگذاری زمین در مناطق توسعه‌یافته نیز برای سرمایه‌گذارانی که ۳۰ درصد از قرارداد را نقدی پرداخت کنند به ۳۶ ماه رسیده و  برای پرداخت اقساط نیز  دوره تنفس شش‌ماهه در نظر گرفته می‌شود.

 وی بابیان اینکه هم‌اکنون در ۶۲ شهرک و ناحیه صنعتی استان فارس کار واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت انجام می‌شود گفت: این دستورالعمل در تمامی این شهرک‌ها و نواحی صنعتی اجرا می‌شود.

 صداقت پور افزود: چنانچه سرمایه‌گذاران کل مبالغ خود را از ابتدای انعقاد قرارداد  به‌صورت نقدی پرداخت کنند در مناطق کم برخوردار شامل تخفیف ۲۲ درصدی و در مناطق توسعه‌یافته شامل تخفیف ۱۷ درصدی می‌شوند.

 وی  بابیان اینکه در سال گذشته سرمایه‌گذاران از این مشوق‌ها استفاده کرده‌اند  اظهار امیدواری کرد: با تمدید دستورالعمل و اعمال مشوق‌ها و حمایت‌ها، شاهد رشد  سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی  بیش‌ازپیش استان باشیم.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین