سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 23
شهردار جویم خبر داد

رشد 17 درصدی جذب بودجه شهرداری جویم در سال جاری

میلاد لارستان: شهردار جویم با ابراز خرسندی از رشد ۱۷ درصدی جذب بودجه های مصوب این شهر، گفت: شکوفایی جویم نیاز به حمایت مردم و تمام دستگاه های اجرایی دارد.

شهردار جویم با ابراز خرسندی از رشد ۱۷ درصدی جذب بودجه های مصوب این شهر، گفت: شکوفایی جویم نیاز به حمایت مردم و تمام دستگاه های اجرایی دارد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم؛ حبیب قاسمی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر جویم با اشاره به گزارشی از عملکرد شهرداری، برنامه های اجرا شده و طرح در دست اقدام، اظهار داشت بودجه شهرداری جویم در سال ۹۲ بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان بوده و خوشبختانه سال به سال این بودجه افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در ابتدای سال رقم بودجه شهردای جویم ۴/۵ میلیارد تومان تعیین شد، افزود: تا پایان آذر سال جاری معادل ۵ میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان یعنی چیزی معادل ۱۷ درصد مازاد بر بودجه وصول شده که بیش از ۸۰ درصد آن از اعتبارات داخلی بوده و ردیف خاصی ندارد.

شهردار جویم با ابراز خرسندی از جایگاه مطلوب این شهردای در بین شهرداری های درجه ۴ در سطح استان فارس، تصریح کرد: این پیشرفت ها با وجود خشکسالی بودجه و کمبود منابع انسانی محقق شده است.

وی از بازگشایی بلوار ورودی شهر جویم در آینده ای نزدیک خبر داد و یادآور شد: امسال ۳۰۰ میلیون تومان به این پروژه اختصاص یافته بود و بنا به برنامه ریزی ها در بودجه سال آینده نیز همین مبلغ تخصیص می یابد.

قاسمی به تملک ۴۹ درصد از کارخانه شن و ماسه به شهرداری جویم اشاره کرد و گفت: اظهار داشت: با افزایش سهم شهرداری درآمد حاصل از آن بعنوان درآمد پایدار و به صورت ۱۰۰٪ به شهرداری تعلق می گیرد.

این مسئول به صورت گذارا به سایر پروژه های شهرداری جویم پرداخت و افزود: احداث سالن اجتماعات و فاز ۲ ساختمان شهرداری، احداث ساختمان شورای اسلامی و خرید تجهیزات جهت این پروژه ها، اجرای بلوارهای امیرالمومنین(ع)، حافظ و محمد رسول الله(ص) در شهرک ۴۵ و ۳۳ هکتاری، تکمیل بخشی از بوستان صبا، خرید تجهیزات مبلمان شهری و نصب در خیابانها، احداث پروژههای مسکن ارزان قیمت که در این طرح نزدیک به ۱۲۰ نفر از شهروندان صاخب سرپناه خواهند شد و غیره اشاره کرد.

شهردار جویم درخصوص پروژه های در دست اقدام این شهر، تصریح کرد: احداث بلوار کشاورز، راه اندازی چرخ و فلک شهربازی تا دهه فجر، ساماندهی گلزار شهدا  پس از تعیین پیمانکار، تکمیل یادمان شهدای گمنام، اجرای آسفالت معابر، محوطه سازی شهرداری و ایجاد مجتمع تعمیرگاهی که با مجوز شورای اسلامی در ورودی شهر در نظر گرفته شده است.

قاسمی از برگزاری نشست پرسش و پاسخ مردمی در آینده نزدیک با همکاری شورای اسلامی شهر جویم خبر داد و اضافه کرد: در این جلسه مسوولان پاسخگوی سوالات، ابهامات، انتقادات و پیشنهادات مردم  خواهند بود تا بدین ترتیب شکوفایی شهر جویم با حمایت مردم و تمام دستگاههای اجرایی محقق شود.

وی در پایان همراهی های امام جمعه شهر جویم، مسئولین استانی و شهرستانی، فرماندار ویژه لارستان، بخشدار، اعضای شورای اسلامی شهر جویم و مردم تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار: آرزو جهان پیما

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین