پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

رشد 24 درصدی پرداخت زکات توسط مردم لارستان در سال 93

 میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد حضرت امام(ره) لارستان از رشد ۲۴ درصدی زکات دریافت شده از مردم نیکوکار و قدرشناس شهرستان لارستان در سال ۹۳ خبر داد . به گزارش…

 میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد حضرت امام(ره) لارستان از رشد ۲۴ درصدی زکات دریافت شده از مردم نیکوکار و قدرشناس شهرستان لارستان در سال ۹۳ خبر داد . به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام و المسلمین عبداله تقی زاده اظهار داشت:

کمیته امداد شهرستان لارستان در راستای احیاء سنت و واجب الهی اقدام به جمع آوری زکات مردم مسلمان و مومن و توزیع آن بین اقشار محروم در سطح شهرستان لارستان می نماید .

وی با بیان اینکه برای هر چیزی زکاتی است، افزود: چنان نیست که زکات تنها در اموال که بخشی از نعمت های الهی است مقرر شده باشد، بلکه همه نعمت هایی را که خداوند به بندگان عطا فرموده زکاتی دارد که به تناسب این دو معنا آمده، یکی به معنای پاکیزگی و تطهیر و دیگری به معنای رشد و نمو است.

مدیر کمیته امداد لارستان خاطر نشان کرد: هر نعمتی که خدای متعال به انسان عطا فرموده زکاتی دارد که به معنای اول یعنی با دادن زکات تطهیر و پاک شود و به معنای دوم باید انسان با پرداخت زکات موجبات رشد و نمو آنرا فراهم سازد .

وی تصریح کرد: با پیگیریهای به عمل آمده توسط همکاران در مجموعه کمیته امداد شهرستان لارستان در سال  ۱۳۹۳مبلغ ۷۶۷ میلیون تومان زکات مردم مومن و نیک اندیش شهرستان جمع آوری و با هماهنگی ستاد احیاء زکات بین ایتام و نیازمندان توزیع گردیده که این میزان نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد رشد داشته است.

 خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین