دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

4درخواست مسئولان لارستان از مدیرکل استاندارد فارس

در دیدار مدیر کل استاندار فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ۴ درخواست در حوزه استاندارد منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

در دیدار مدیر کل استاندار فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ۴ درخواست در حوزه استاندارد منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛مهندس مرتضی رهنما مدیر کل استاندارد استان فارس ،با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو نمود.

در این نشست فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار داشت: اداره استاندارد می بایست جلوتر از تمامی ادارات شهرستان ، تمامی امکانات و تجهیزات اداری و ساختمانش استاندارد باشد. جلیل حسنی همچنین بر لزوم استاندارد سازی خدمات در دستگاههای اجرایی شهرستان هم تاکید کرد.

فرماندار ویژه لارستان از مدیرکل استاندارد استان فارس تقاضا کرد، با توجه به اینکه این شهرستان دارای فرمانداری ویژه است، اداره استاندارد این شهرستان را تا سطح معاونت اداره کل استاندارد فارس ارتقا داده شود.

علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان هم در سخنانی کوتاه خواستار تامین خودرو و نیروی انسانی برای اداره استاندارد شهرستان لارستان و نگاه ویژه تری به این منطقه با توجه به وسعت زیاد شهرستان شد.

مدیر کل استاندارد استان فارس نیز قول پیگیری در خصوص اجرایی کردن موارد مطرح شده از سوی فرماندار ویژه لارستان و معاون برنامه ریزی وی را داد.

در این نشست همچنین مقرر شد که ورودی اداره استاندارد شهرستان هم بهسازی گردد.

گفتنی است در این دیدار همچنین رحیمی نژاد رییس اداره استاندارد شهرستان به همراه عسکری از کارشناسان این اداره نیزحضور داشتند

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۶:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “4درخواست مسئولان لارستان از مدیرکل استاندارد فارس”

  1. ح گفت:

    نتیجه دستگاه های اجرایی اعلام شده یه مدیریت ی داشته باشید بومی‌ها استخدام بشن چرا ؟ چون مثل فلان اداره نصف کارمندانش تو ماه مرخصی نباشن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین